loading...

آهنگ گلچین

آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی,دانلود آهنگ جدید اشتباه مرتضی اشرفی,دانلود آهنگ جدید اشتباه مرتضی اشرفی بهمن ماه 1395,کد موزیک اشتباه مرتضی اشرفی,دانلود آهنگ با لینک مس

حسین بازدید : 65 جمعه 29 بهمن 1395



متن آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی  www.xni3e.ir
Lyrics Music Morteza Asharafi Eshtebah
متن آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی
ترانه و شعر آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی
حلالت میکنم با اینکه داغونم با اینکه غصه بارونم با اینکه بعد تو خوشی ندیدم
میبخشم اون کسایی که تو رو ازم جدا کردن اونا که مارو تا جنون کشیدن
اگه فکر منی داری کجا میری تو راهو اشتباه میری مگه نگفتی که بی من میمیری
دیوونه بازیامون چی خاطرات دوتامون چی دیگه خسته شدم خدا چه تقدیری
تکست آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی
همین که رفتی فهمیدم بی کسیام چقدر میشه یکی به سن من عاشقشه بد میشه


همه گفتن خطر کردی عاشقی اشتباهت بود فقط سادگیات تنها گناهت بود
اگه فکر منی داری کجا میری تو راهو اشتباه میری مگه نگفتی که بی من میمیری
دیوونه بازیامون چی خاطرات دوتامون چی دیگه خسته شدم خدا چه تقدیری

http://www.faratext.com/










برچسب ها آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی دانلود آهنگ جدید اشتباه مرتضی اشرفی دانلود آهنگ جدید اشتباه مرتضی اشرفی بهمن ماه 1395 کد موزیک اشتباه مرتضی اشرفی دانلود آهنگ با لینک مستقیم اشتباه مرتضی اشرفی دانلود آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی تکست آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی ljk Hik' [ndn متن ترانه اشتباه مرتضی اشرفی کد پیشواز همراه اول اشتباه مرتضی اشرفی کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشتباه مرتضی اشرفی کد آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی دانلود موزیک ویدیو اشتباه مرتضی اشرفی دانلود ترانه اشتباه مرتضی اشرفی متن آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ اشتباه مرتضی اشرفی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو