loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ محلی عربی اهوازی,    متن اهنگ عربی حراره اهوازی,    متن آهنگ حراره اهوازی صوتی,    متن اهنگ حراره عربی جدید,   

حسین بازدید : 27 پنجشنبه 12 دی 1398


,    متن آهنگ محلی عربی اهوازی
,    متن اهنگ عربی حراره اهوازی
,    متن آهنگ حراره اهوازی صوتی
,    متن اهنگ حراره عربی جدید
,    متن آهنگ عربی مخصوص یزله
,    اهنگ عربی اهوازی حراره
,    متن گلچین بهترین آهنگ های عربی
,    متن آهنگ عربی تند برای رقص
,    متن آهنگ های مشهور عربی نانسی
,    متن آهنگهای محلی
,   

 

 

امتى هشوفک وحنتکلم وتلمس ایدى واغمض واحلم

کی تو را ببینم و با هم صحبت کنیم، تو دستم را لمس کنی و من چشمانم را ببندم و رویا ببینم

انا ویاک یانصیبى وقدرى ادینى فرصه العمر بیجرى

فقط من و تو باشیم ای قسمت و سرنوشت من، به من یک فرصت بده که این عمر گذران است

لسه فى عمرى ایام لسه لاول لمسه واخر همسه

هنوز در زندگی من روزهایی باقی مانده است، هنوز، برای اولین لمس و آخرین نجوا

قلبى بیدفى من نظراتک روحى بتصفى من لمساتک

دل من از نگاه های تو گرم می شود، و روحم از لمس کردن های تو زلال می گردد

احضن ایدى ونن عنیا حلوه الدنیا بالحنیه

دستم را بگیر و چشمانم را از خودت سرشار کن، چرا که دنیا با مهربانی زیباست

خدى فى خدک وانا مش قدک ومفیش قبلک ومفیش بعدک

هرچند گونه ام روی گونه تو است، ولی مانند تو نیستم، برای من هیچ کس قبل تو نبوده، و هیچ کس بعد تو هم نخواهد بود







برچسب ها متن آهنگ محلی عربی اهوازی متن اهنگ عربی حراره اهوازی متن آهنگ حراره اهوازی صوتی متن اهنگ حراره عربی جدید متن آهنگ عربی مخصوص یزله اهنگ عربی اهوازی حراره متن گلچین بهترین آهنگ های عربی متن آهنگ عربی تند برای رقص متن آهنگ های مشهور عربی نانسی متن آهنگهای محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو