loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ mp3 محلی داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس,    اهنگ mp3 مسعود جلیلیان داغ عشق تو سیگاریم کرد,    دانلود موزیک ویدیو داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس,&n

حسین بازدید : 277 شنبه 07 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 محلی داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس
,    اهنگ mp3 مسعود جلیلیان داغ عشق تو سیگاریم کرد
,    دانلود موزیک ویدیو داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس
,    دانلود آهنگ mp3 مسعود جلیلیان سیگاری
,    دانلود اهنگ mp3 مسعود جلیلیان نفس
,    اهنگ mp3 مسعود جلیلیان سیگار
,    دانلود اهنگ mp3 مسعود جلیلیان بنام سیگاری
,    دانلود آهنگ mp3 جدید مسعود جلیلیان سیگاری
,    دانلود اهنگ mp3 جدید محسن لرستانی و مسعود جلیلیان غیرت
,    دانلود آهنگ mp3 محلی

متن آهنگ سیگاری از مسعود جلیلیان:

ای برا مردم و دادم برس
برای خاسم دره چید و دس
بی وفایی خفم کرد برس
بی وفایی نفسم گرد برس
ای برا مردم یه کاری بکه
بو وحال من زاری بکه
در شیت خانه بچو زوی تریگ
یه تختیگ ارای من خالی بکه
داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس
 روز وشو یا چتیام یا گه هیران و مس
سر خوم دی نیم بدجوری قاطیم
بعد تو دی علاقه‌ی من نیرم و کس
بعد تو بی وفا داغ دنم و بان دس
خط خطی کم من هرچتیگ که خاطره س
تا بزانی چنی شیتو و روانیم 
تا بزانی چنی عاشقت بیم نفس

 

 

پا بدی کی پا برد کرد نفس
کی وجای من قلب تو گرد و دس
کاش بزانسیام همه ی عمرگم
جادوی کی تو و من گرد نفس
کاش بزانسیام که عشق تو کیه
کی خراو و شیت و شیدات بیه
وی خدا بانه سره تا ابد
جور من هیچکس فدایت نیه
داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس
 روز وشو یا چتیام یا گه هیران و مس
سر خوم دی نیم بدجوری قاطیم
بعد تو دی علاقه‌ی من نیرم و کس
بعد تو بی وفا داغ دنم و بان دس
خط خطی کم من هرچتیگ که خاطره س
تا بزانی چنی شیتو و روانیم 
تا بزانی چنی عاشقت بیم نفس


http://musickordi.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس اهنگ mp3 مسعود جلیلیان داغ عشق تو سیگاریم کرد دانلود موزیک ویدیو داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس دانلود آهنگ mp3 مسعود جلیلیان سیگاری دانلود اهنگ mp3 مسعود جلیلیان نفس اهنگ mp3 مسعود جلیلیان سیگار دانلود اهنگ mp3 مسعود جلیلیان بنام سیگاری دانلود آهنگ mp3 جدید مسعود جلیلیان سیگاری دانلود اهنگ mp3 جدید محسن لرستانی و مسعود جلیلیان غیرت دانلود آهنگ mp3 محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو