loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ پیشواز محمد میزبانی به نام دورت بگردم  برای همراه اول,کد آهنگ پیشواز محمد میزبانی به نام دورت بگردم  برای ایرانسل,دانلود آهنگ محمد میزبانی به نام دورت بگردم  با کیفیت 320,متن آه

حسین بازدید : 69 دوشنبه 14 مرداد 1398

کد آهنگ پیشواز محمد میزبانی به نام دورت بگردم  برای همراه اول,کد آهنگ پیشواز محمد میزبانی به نام دورت بگردم  برای ایرانسل,دانلود آهنگ محمد میزبانی به نام دورت بگردم  با کیفیت 320,متن آهنگ محمد میزبانی به نام دورت بگردم ,دانلود آهنگ بی کلام محمد میزبانی به نام دورت بگردم ,دانلود آهنگ محمد میزبانی به نام دورت بگردم ,دانلود آهنگ جدید محمد میزبانی به نام دورت بگردم  لینک مستقیم,دانلود آهنگ,دانلود ریمیکس محمد میزبانی به نام دورت بگردم ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آلبوم محمد میزبانی به نام دورت بگردم ,

 

 

 


Download NewSong By Mohammad Mizbani Called doret begardam

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.46 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (6.01 مگابایت)

------------منبع بالموزیک------------

متن آهنگ دورت بگردم از محمد میزبانی

دلت از من نگیره اگه رو تو حساسمو
تو که میشناسی منو منم تو رو میشناسم و
تو یه حس فوق العاده توی دنیای منی
خود عشقی تو همون آدم رویای منی

بی تو محتاج با تو از همه سیره دلم
همه چیم فدای اون چشمات عزیز دلم
به چشام خیره شو عشقمونو فریاد بزن
تا منو داری نترس دلتو به دریا بزن

آخه دورت بگردم تویی درمون دردم
همه شهر میدونن تو نباشی دیوونم

تکست آهنگ دورت بگردم از محمد میزبانی


غمه دنیا یعنی حرفهاتو با من نزنی
توی چشمام نبینی که چقدر عشق منی
عجب حالی دارم مثل ابر میبارم
به تو دلبستم من خیلی دوست دارم

آخه دورت بگردم تویی درمون دردم
همه شهر میدونن تو نباشی دیوونم

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محمد میزبانی به نام دورت بگردم برای همراه اول کد آهنگ پیشواز محمد میزبانی به نام دورت بگردم برای ایرانسل دانلود آهنگ محمد میزبانی به نام دورت بگردم با کیفیت 320 متن آهنگ محمد میزبانی به نام دورت بگردم دانلود آهنگ بی کلام محمد میزبانی به نام دورت بگردم دانلود آهنگ محمد میزبانی به نام دورت بگردم دانلود آهنگ جدید محمد میزبانی به نام دورت بگردم لینک مستقیم دانلود آهنگ دانلود ریمیکس محمد میزبانی به نام دورت بگردم دانلود آهنگ جدید دانلود آلبوم محمد میزبانی به نام دورت بگردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو