loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ mp3 گیاهی دردل صحراشدم من,    دانلود آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من از شکیلا,    دانلود آهنگ mp3 در این دنیا تک وتنها شدم من عماد ر

حسین بازدید : 99 چهارشنبه 04 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 گیاهی دردل صحراشدم من
,    دانلود آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من از شکیلا
,    دانلود آهنگ mp3 در این دنیا تک وتنها شدم من عماد رام
,    دانلود آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من از شادمهر
,    دانلود آهنگ mp3 در این دنیا تک وتنها شدم من شکیلا
,    آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من شکیلا
,    آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من فریدون اسرایی
,    آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من عماد رام
,    در این دنیا تک وتنها شدم من فریدون اسرایی
,    دانلود موزیک محلی صوتی mp3
,   

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

در این دنیا تک و تنها شدم من؛ گیاهی در دلِ صحرا شدم من●♪♫
چو مجنونی که از مردم گریزد؛ شتابان در پیِ لیلا شدم من●♪♫
چه بی اثر می خندم…●♪♫
چه بی ثمر می گریم…●♪♫
به ناکامی؛ چرا رسوا شدم من؟! چرا عاشق، چرا شیدا شدم، من؟!●♪♫

شعر و ملودی : عماد رام
من آن دیر آشنا را می شناسم…●♪♫
من آن شیرین ادا را می شناسم…●♪♫
محبت بینِ ما؛ کارِ خدا بود… از اینجا من خدا را می شناسم!●♪♫
چه بی اثر می خندم…●♪♫


چه بی ثمر می گریم…●♪♫
به ناکامی؛ چرا رسوا شدم من؟! چرا عاشق، چرا شیدا شدم، من؟!●♪♫
خوش آن روزی که این دنیا سر آید؛ قیامت با قیامِ محشر آید●♪♫
بگیرم دامنِ عدلِ الهی؛ بپرسم کامِ عاشق کی بر آید؟●♪♫

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : سعید رضایی
چه بی اثر می خندم…●♪♫
چه بی ثمر می گریم…●♪♫
به ناکامی؛ چرا رسوا شدم من؟! چرا عاشق، چرا شیدا شدم، من؟●♪♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

https://music-fa.com/download-song/11488/







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 گیاهی دردل صحراشدم من دانلود آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من از شکیلا دانلود آهنگ mp3 در این دنیا تک وتنها شدم من عماد رام دانلود آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من از شادمهر دانلود آهنگ mp3 در این دنیا تک وتنها شدم من شکیلا آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من شکیلا آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من فریدون اسرایی آهنگ mp3 در این دنیا تک و تنها شدم من عماد رام در این دنیا تک وتنها شدم من فریدون اسرایی دانلود موزیک محلی صوتی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو