loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ بار هزارومیه که به تو فکر میکنم (سهیل رحمانی دژاوو) Soheil Rahmani - Deja Vu هفت روزه هفته رو ، همه روزاى رفته رو، دارم فکر میکنم بهت ، منو میشکى سمتت، هى حال کن ب

حسین بازدید : 0 جمعه 12 دی 1399

دانلود آهنگ بار هزارومیه که به تو فکر میکنم (سهیل رحمانی دژاوو)

Soheil Rahmani - Deja Vu

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

هفت روزه هفته رو ، همه روزاى رفته رو،
دارم فکر میکنم بهت ، منو میشکى سمتت، هى
حال کن بدکى نى اى ، ولى آخه تو بگومیشه کى
برسم بهت، به اون آغوش امنت، هى،
دبیا که شبا جات خالیه آرامشم،
شبمون بشه صبح ، با یه عودو یه شمع ،
تو بخندى دلم قش بره واسه خندهات،
بگى این صحنه رو یه جا دیدم تو خواب،
بار هزارومیه که به تو فکر میکنم،
دم به دقیقه دارم هى گوشیمو چک میکنم ،
خودمم میدونم این زوده ولى ،
همه چیمو دارم هى باهات ست میکنم ،
واى ببین تا تو میایى میگیره بارون،
شب میشه با قشنگ ساکتو آروم،
واى که چقد پیش تو میزونه حالم ،
مثل تو نیست به خدا تو کل عالم،
بار هزارومیه که به تو فکر میکنم،
دم به دقیقه دارم هى گوشیمو چک میکنم ،
خودمم میدونم این زوده ولى ،
همه چیمو دارم هى باهات ست میکنم.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو