loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ mp3 محمد خان بابایی داره بارون میگیره,    اهنگ mp3 محمد خان بابایی بارون میگیره,    اهنگ mp3 های غمگین محمد خان بابایی,   

حسین بازدید : 35 چهارشنبه 27 آذر 1398



,    دانلود اهنگ mp3 محمد خان بابایی داره بارون میگیره
,    اهنگ mp3 محمد خان بابایی بارون میگیره
,    اهنگ mp3 های غمگین محمد خان بابایی
,    آلبوم آهنگهای محمد خان بابایی
,    کد آهنگ mp3 پیشواز ایرانسل محمد خان بابایی بارون
,    تمامی اهنگهای محمدخان بابایی
,    کلیپ وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره
,    نم نم بارون میگیره خاطره هات جون میگیره
,    اهنگ mp3 محمد خان بابایی غریبم
,    دانلود آهنگ
,   

http://nakaaman.ir/106/%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88%d9%82%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%86-%d9%85%db%8c%da%af%db%8c%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7.html

 

وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره

 بیاد شبای بارونی سراغ تو. میگیره

اشک چشام جاری میشه مثل بارون چیکه چیکه

دل بهونه گیر من بی تو آروم نمیشه

ندارم از تو نشونی. چقده نا مهربونی

مگه از تو من چی خواستم بجز عشق و هم زبون

آهنگ باران ( وقتی که بارون میگیره ) محمد خان بابایی

    نم نم بارون میگیره خاطــرها جــون میگیره  

توی دل خسته ی من عشق تو از یاد نمیره

به تو گفتم ای مهربون تنهام نذار پیشم بمون

 این رسم عاشقـــی نبود. تنها بری تا آسمـــون

   حالا که از دست دادمت میخونم از دوست داشتنت

زندگیم هرچی که بود سپردمش به سرنوشت

ندارم از تو نشونی چقده نا مهربونی

مگه از تو من چی خواستم بجز عشق و همزبونی   

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محمد خان بابایی داره بارون میگیره اهنگ mp3 محمد خان بابایی بارون میگیره اهنگ mp3 های غمگین محمد خان بابایی آلبوم آهنگهای محمد خان بابایی کد آهنگ mp3 پیشواز ایرانسل محمد خان بابایی بارون تمامی اهنگهای محمدخان بابایی کلیپ وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره نم نم بارون میگیره خاطره هات جون میگیره اهنگ mp3 محمد خان بابایی غریبم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو