loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ ای دلم بسوز فتاح فتحی,    دانلود آهنگ ای دلم بسوز از فتاح فتحی,    دانلود اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخامش هنوز,  &nb

حسین بازدید : 19 دوشنبه 18 آذر 1398


,    متن اهنگ ای دلم بسوز فتاح فتحی
,    دانلود آهنگ ای دلم بسوز از فتاح فتحی
,    دانلود اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخامش هنوز
,    دانلود اهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل
,    اهنگ بسوز ای دل بساز ای دل
,    آهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل
,    اهنگ اخ دلم بسوز اخ دلم بسوز دوسش دارمو میخوامش هنوز
,    اکورد اهنگ ای دلم بسوز
,    اهنگ اي دلم
,   

دستش بگیر بیخیال من خوشبحال اون بد بحال من

دوری از چشمات واسه دو روز زندگیم سوخت ای دلم بسوز

ای دلم بسوز اخ دلم بسوز دوستش دارم و میخوامش هنوز

من هنوز دلم پیش چشماشه نمیخوام دیگه با کسی باشه

ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزم میخوامش هنوز

هر دفعه هی دعا  میکنم حرف تو از کسی نشنوم

اما باز تو هی تکرار میشی باز میبینم دیونتم

سردم از خوشی خالیم تو بد حال احوالیم

دستت و تو دستاش  بگیر اون نگات ازش پس بگیر

http://babaabozorg.blogfa.com/post/678/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%B3%D9%88%D8%B2%D9%87-(%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D9%81%D8%AA%D8%AD%DB%8C)







برچسب ها متن اهنگ ای دلم بسوز فتاح فتحی دانلود آهنگ ای دلم بسوز از فتاح فتحی دانلود اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزمه میخامش هنوز دانلود اهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل اهنگ بسوز ای دل بساز ای دل آهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل اهنگ اخ دلم بسوز اخ دلم بسوز دوسش دارمو میخوامش هنوز اکورد اهنگ ای دلم بسوز اهنگ اي دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو