loading...

آهنگ گلچین

  دانلود آهنگ وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وقتی که بارون میگیره دلم بهونه می

حسین بازدید : 163 یکشنبه 05 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره ,دانلود آهنگ جدید وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره ,وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره ,

دانلود آهنگ وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره

به یاد شب های بارونی سراغ تورو میگیره اشک تو چشام جاری میشه مثل بارون چیکه چیکه دل بهونه گیر من بی تو آروم نمیشه...

 

 

 

 

 

وقتی که بارون میگیره ♫ دلم بهونه میگیره♥♫

بیاد شبای بارونی ♫ سراغ تو میگیره♥♫

اشک چشام جاری میشه ♫ مثل بارون چیکه چیکه♥♫

دل بهونه گیر من ♫ بی تو آروم نمیشه♥♫

ندارم از تو نشونی ♫ چقده نا مهربونی♥♫

مگه از تو من چی خواستم ♫ بجز عشق و هم زبون♥♫

نم نم بارون میگیره ♫ خاطرها جــون میگیره♥♫

توی دل خسته ی من ♫ عشق تو از یاد نمیره♥♫

به تو گفتم ای مهربون ♫ تنهام نذار پیشم بمون♥♫

این رسم عاشقـــی نبود ♫ تنها بری تا آسمون♥♫

حالا که از دست دادمت ♫ میخونم از دوست داشتنت♥♫

زندگیم هرچی که بود ♫ سپردمش به سرنوشت♥♫

ندارم از تو نشونی ♫ چقده نا مهربونی♥♫

مگه از تو من چی خواستم ♫ بجز عشق و همزبونی♥♫

 

http://musicmedia.ir

 







برچسب ها دانلود آهنگ وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره دانلود آهنگ جدید وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره دانلود آهنگ وقتی که بارون میگیره دلم بهونه میگیره به یاد شب های بارونی سراغ تورو میگیره اشک تو چشام جاری میشه مثل بارون چیکه چیکه دل بهونه گیر من بی تو آروم نمیشه... @Ahang_nayab1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو