loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ دیگه باید چقدر ازش دفاع کنم,    دانلود آهنگ مسیح و آرش نرو ریمیکس,    دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش عاشقم,    دانلود اهنگ از

حسین بازدید : 13 پنجشنبه 14 آذر 1398


,    دانلود اهنگ دیگه باید چقدر ازش دفاع کنم
,    دانلود آهنگ مسیح و آرش نرو ریمیکس
,    دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش عاشقم
,    دانلود اهنگ از پیشم نرو مسیح و ارش ای پی
,    دانلود اهنگ نرو مسیح و ارش
,    دانلود اهنگ تکلیفمو روشن نکردش اخرش
,    دانلود آهنگ نرو مسیح و آرش
,    اهنگ مسیح و ارش نرو ریمیکس
,    دانلود اهنگ مسیح و ارش

http://tabamusic.com/

 

تکلیفم و روشن نکردش آخرش دارن همه حرف میزنن پشت سرش
دیگه چقدر باید ازش دفاع کنم هر چی بگم هیچ کی نمیشه باورش
چقدر بگم دلت هنوزم پیشمه دروغ بگم هم به خودم هم به همه
باید یه کم دیگه بهش فرصت بدم دور بشم از فکرایی که تو سرمه
نرو که تلخه حال و روزم برام سخته هنوزم بدون تو
نرو واست چی کم گذاشتم کسی جز تو نداشتن به جون تو نرو

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP نرو

کاشکی می فهمیدی دل من با توئه این جای خالی توی سینم جای توئه
گفتی که تقصیر منه باشه قبول گناه این قلب شکستم پای توئه
چقدر بهت گفتم نرو پیشم بمون چی شد اصلا کشید به این جا کارمون
قلبم و تا کی باید آرومش کنم چقدر باید دروغ بگم به این و اون
نرو که تلخه حال و روزم برام سخته هنوزم بدون تو
نرو واست چی کم گذاشتم کسی جز تو نداشتن به جون تو نرو
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 







برچسب ها دانلود اهنگ دیگه باید چقدر ازش دفاع کنم دانلود آهنگ مسیح و آرش نرو ریمیکس دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش عاشقم دانلود اهنگ از پیشم نرو مسیح و ارش ای پی دانلود اهنگ نرو مسیح و ارش دانلود اهنگ تکلیفمو روشن نکردش اخرش دانلود آهنگ نرو مسیح و آرش اهنگ مسیح و ارش نرو ریمیکس دانلود اهنگ مسیح و ارش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو