loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ چقده خوبه حالم,    دانلود آهنگ چقدر خوبه حالم وقتی تورو دارم,    دانلود ریمیکس اهنگ دلبری فقط کار توئه,    دانلود آهنگ چقدر

حسین بازدید : 33 یکشنبه 10 آذر 1398


,    دانلود آهنگ چقده خوبه حالم
,    دانلود آهنگ چقدر خوبه حالم وقتی تورو دارم
,    دانلود ریمیکس اهنگ دلبری فقط کار توئه
,    دانلود آهنگ چقدر خوبه حالم چه احساسی دارم
,    چقده خوبه حالم افشین اذری
,    دانلود اهنگ خوبه حالم
,    ریمیکس دلبری فقط کار توئه
,    اهنگ چقد خوبه حالم
,    دلبری فقط کارتوئه زندگی تو چشمای توئه
,   

https://hitmusic.ir/%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%81%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C/

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه/تا ابد طرفدار توئه تو

دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه

/من دلم فقط مال توئه تو/

/چقده خوبه حالم وقتی که تورو دارم/

/من به عشق تو میبالم/

/بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه/

/من که عشقم کم نمیشه/

/چقده خوبه حالم وقتی که تورو دارم/

/من به عشق تو میبالم/

/بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه/

/من که عشقم کم نمیشه/

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه

تا ابد طرفدار توئه تو/

دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه

/من دلم فقط مال توئه تو/

/چقده خوبه حالم وقتی که تورو دارم/

/من به عشق تو میبالم/بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه/

/من که عشقم کم نمیشه/

/چقده خوبه حالم وقتی که تورو دارم/

/من به عشق تو میبالم/بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه/

/من که عشقم کم نمیشه/

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه

/تا ابد طرفدار توئه تو/

دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه

/من دلم فقط مال توئه تو/

♫♫♫♫

تکست اهنگ دلبری افشین آذری

♫♫♫♫

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه/تا ابد طرفدار توئه تو

دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه

/من دلم فقط مال توئه تو/

/چقده خوبه حالم وقتی که تورو دارم/

/من به عشق تو میبالم/

/بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه/

/من که عشقم کم نمیشه/

/چقده خوبه حالم وقتی که تورو دارم/

/من به عشق تو میبالم/

/بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه/

/من که عشقم کم نمیشه/

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه

تا ابد طرفدار توئه تو/

دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه

/من دلم فقط مال توئه تو/

/چقده خوبه حالم وقتی که تورو دارم/

/من به عشق تو میبالم/بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه/

/من که عشقم کم نمیشه/

/چقده خوبه حالم وقتی که تورو دارم/

/من به عشق تو میبالم/بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه/

/من که عشقم کم نمیشه/

/دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه/

/تا ابد طرفدار توئه تو/

دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه

/من دلم فقط مال توئه تو/

ترانه سرا : میترا مهری پور

خواننده : افشین آذری

 

 

 

 


دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ چقده خوبه حالم دانلود آهنگ چقدر خوبه حالم وقتی تورو دارم دانلود ریمیکس اهنگ دلبری فقط کار توئه دانلود آهنگ چقدر خوبه حالم چه احساسی دارم چقده خوبه حالم افشین اذری دانلود اهنگ خوبه حالم ریمیکس دلبری فقط کار توئه اهنگ چقد خوبه حالم دلبری فقط کارتوئه زندگی تو چشمای توئه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو