loading...

آهنگ گلچین

اهنگ عشق تو چشاتو حرفات همش مال من,دانلوداهنگ این عشق تو چشاتو حرفات همش مال من,اهنگ این عشقه تو چشات حرفات همش مال من,دانلود آهنگ عشق تو چشاتو حرفاتو همش مال من,دانلود اهنگ این عشق تو چشاتو حرفاتو هم

حسین بازدید : 2387 شنبه 18 اسفند 1397

اهنگ عشق تو چشاتو حرفات همش مال من
,
دانلوداهنگ این عشق تو چشاتو حرفات همش مال من
,
اهنگ این عشقه تو چشات حرفات همش مال من
,
دانلود آهنگ عشق تو چشاتو حرفاتو همش مال من
,
دانلود اهنگ این عشق تو چشاتو حرفاتو همش مال من
,
آهنگ این عشق تو چشاتو حرفاتو همش مال من
,
اهنگ ای عشق تو چشاتو حرفات همش مال من
,
اهنگ چشمات مال منه وقتی که دستات تو دستمه
,
این عشق تو اون چشاتو اون حرفات همش مال من

 

متن آهنگ چشمات مال منه هونیاک

زندگی من با تو قشنگه وقتی تو هستی کنارم من توی دنیا جز حس عشقت میدونی
♬♪♬♪حسی ندارم
عشق تو عشقه عشقی که دنیامو زیر و رو کرد اینقده خوبی که میشه با تو زندگی خوبیو شروع کرد
چشمات مال منه وقتی که دستات تو دستمه بهترین حسی واسه من وقتی لبات
♬♪♬♪لبخند میزنه
من تو رو میخوام قد یه دنیا تویی تو قلبم امروز و فردا
دردی ندارم مرهم دردی تویی که با اون چشات عاشقم کردی
من تو رو میخوام قد یه دنیا تویی تو قلبم امروز و فردا
دردی ندارم مرهم دردی تویی که با اون چشات عاشقم کردی عاشقم کردی
♬♪♬♪
♬♪♬♪دیوونه دوس داشتن تو واسه من یه حس تازس
تو ببین که تو چشام عشق تو خیلی فوق العادس
جونم بسته به جونت بگو میمونی دیوونه قلب من تا آخرش پای تو و عشقت میمونه
چشمات مال منه وقتی که دستات تو دستمه بهترین حسی واسه من وقتی لبات
♬♪♬♪لبخند میزنه
من تو رو میخوام قد یه دنیا تویی تو قلبم امروز و فردا
دردی ندارم مرهم دردی تویی که با اون چشات عاشقم کردی
من تو رو میخوام قد یه دنیا تویی تو قلبم امروز و فردا
دردی ندارم مرهم دردی تویی که با اون
♬♪♬♪چشات عاشقم کردی

https://nafismusic.ir/

 








برچسب ها اهنگ عشق تو چشاتو حرفات همش مال من دانلوداهنگ این عشق تو چشاتو حرفات همش مال من اهنگ این عشقه تو چشات حرفات همش مال من دانلود آهنگ عشق تو چشاتو حرفاتو همش مال من دانلود اهنگ این عشق تو چشاتو حرفاتو همش مال من آهنگ این عشق تو چشاتو حرفاتو همش مال من اهنگ ای عشق تو چشاتو حرفات همش مال من اهنگ چشمات مال منه وقتی که دستات تو دستمه این عشق تو اون چشاتو اون حرفات همش مال من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو