loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ تقدیر احسان برابادی,    آهنگ تقدیر احسان برآبادی,    کد اهنگ پیشواز تقدیر از احسان برآبادی,    اهنگ های احسان برآبادی, &n

حسین بازدید : 1579 چهارشنبه 22 آبان 1398


,    متن اهنگ تقدیر احسان برابادی
,    آهنگ تقدیر احسان برآبادی
,    کد اهنگ پیشواز تقدیر از احسان برآبادی
,    اهنگ های احسان برآبادی
,    کد پیشواز احسان برابادی
,    کلیپ تقدیر احسان برابادی
,    اهنگ تو این روزا که دلتنگی بجون خونه افتاده
,    کلیپ پای دوست داشتنت قلبم واسه هر زخمی امادست
,    چی میشه دنیا برگرده به روزای که دل شاده
,   

 

همین دوست داشتنت قلبم واسه هر زخمی آماده س

با من هر جور میخوای تا کن تحمل کردنش ساده س

تو هم سر میکنی هر شب با بغض دوریم میدونم

تو هاشا میکنی اما من از چشمات میخونم

با اینکه با منی بازم دلم بدجوری دل تنگه

دوسم داری ولی انگار یه جای کار میلنگه

دوسم داری ولی انگار یه جای کار میلنگه

یه جای کار میلنگه یه جای کار میلنگه

چی میشه دنیا برگرده به روزایی که دل شاده

تو اون روزا که دلتنگی به جون خونه افتاده

تو اون روزا که دلتنگی به جون خونه افتاده

تو میری با خیابونا به سمتی که شده دوری

چرا وقتی خودت خواستی میگی تقدیره مجبوری

تو نیستی باورش سخته جدایی سهم من باشه

مگه میشه بغیر از تو تو قلب من جا شه

با اینکه با منی بازم دلم بدجوری دل تنگه

دوسم داری ولی انگار یه جای کار میلنگه

دوسم داری ولی انگار یه جای کار میلنگه

یه جای کار میلنگه یه جای کار میلنگه

چی میشه دنیا برگرده به روزایی که دل شاده

تو اون روزا که دلتنگی به جون خونه افتاده

تو اون روزا که دلتنگی به جون خونه افتاده

به جون خونه افتاده

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

https://www.jenabmusic.com

,    کد اهنگ پیشواز تقدیر از احسان برآبادی - بزودی







برچسب ها متن اهنگ تقدیر احسان برابادی آهنگ تقدیر احسان برآبادی کد اهنگ پیشواز تقدیر از احسان برآبادی اهنگ های احسان برآبادی کد پیشواز احسان برابادی کلیپ تقدیر احسان برابادی اهنگ تو این روزا که دلتنگی بجون خونه افتاده کلیپ پای دوست داشتنت قلبم واسه هر زخمی امادست چی میشه دنیا برگرده به روزای که دل شاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو