loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ من از این زندگی سیرم,    دانلود اهنگ من از این زندگی خسته ام,    بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی,    بیا بی تو من از

حسین بازدید : 93 پنجشنبه 16 آبان 1398


,    دانلود اهنگ من از این زندگی سیرم
,    دانلود اهنگ من از این زندگی خسته ام
,    بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی
,    بیا بی تو من از این زندگی سیرم رضا استیج
,    اهنگ از زندگی سیرم
,    دانلود ریمیکس اهنگ بیا بازم
,    دانلود آهنگ مسیح هنوز همونم
,    دانلود آهنگ بیا بازم رضا
,    متن اهنگ بیا بازم مسیح
,   

بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم این گوشه میمیرم
بیا یادم بده پروازو با دستات دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد
♪♪♫♫♪♪♯ بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم این گوشه میمیرم ♪♪♫♫♪♪♯
بیا یادم بده پروازو با دستات دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد
بیا بازم بذار با هم بمونیم ما همیشه دلم پیشه تو بد گیره میگه بی تو نمیشه
بیا تا دل نمرده باز بازم یادم بده پرواز بیا تا دلخوشیم بازم کنار تو بشه آغاز بشه آغاز

♪♪♫♫♪♪♯ آرش AP ♪♪♫♫♪♪♯
بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم این گوشه میمیرم
بیا یادم بده پروازو با دستات دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد
♪♪♫♫♪♪♯ بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم این گوشه میمیرم ♪♪♫♫♪♪♯
بیا یادم بده پروازو با دستات دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد

upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ من از این زندگی سیرم دانلود اهنگ من از این زندگی خسته ام بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی بیا بی تو من از این زندگی سیرم رضا استیج اهنگ از زندگی سیرم دانلود ریمیکس اهنگ بیا بازم دانلود آهنگ مسیح هنوز همونم دانلود آهنگ بیا بازم رضا متن اهنگ بیا بازم مسیح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو