loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ حمید امینی قلب کاغذی,    متن اهنگ قلب کاغذی حمید امینی,    اهنگ قلب کاغذی علیرضا کلانتری,    دانلود آهن

حسین بازدید : 91 جمعه 02 آذر 1397


,   
,    دانلود آهنگ حمید امینی قلب کاغذی
,    متن اهنگ قلب کاغذی حمید امینی
,    اهنگ قلب کاغذی علیرضا کلانتری
,    دانلود آهنگ از هرنفر میپرسم حالتو از حمید امینی
,    دانلود اهنگ قلب کاغذی رامین مسیحا
,    دانلود آهنگ قلب کاغذی شهاب مظفری
,    دانلود اهنگ از هر نفر میپرسم حالتو هرشب دارم میبینم خوابتو
,    حمید امینی قلب کاغذی 2
,    رامین مسیحا قلب کاغذی

http://www.teh-dl.ir

رفتی از پیشم چی میشه حال و روزه من

بی خیاله اصلا

میشناسی منو به حال و روز من نخند

منو یادت رفت اخ چه جوری میتونی زندگی کنی بدون من

منو یادت هست لحظه های آخرو گریه دار حال و روز من

ساده از دلم گذشتی من با یاد تو شبا رو بیدارم

توی تنهایی نبودی اما باز تو رو نبینم بیمارم

این همه با من قهر و جنگ نکن

کاش میگفتی نبودی تو مال من

چند سال باید بگذره تا من صبر کنم تا بمونی پای من

حتی از تو هم ندارم انتظار

میشکنه دلم واسه یه اشتباه

دانلود آهنگ حمید امینی قلب کاغذی

بگذر از من و این قلبه کاغذی

که دستای تو پاره کرد

از هر نفر میپرسم حالتو

هر شب دارم میبینم خوابتو

برای این دلم که بوده مال تو

باید یه فکر چاره کرد

ساده از دلم گذشتی من با یاد تو شبا رو بیدارم

توی تنهایی نبودی اما باز تو رو نبینم بیمارم

این همه با من قهر و جنگ نکن

کاش میگفتی نبودی تو مال من

چند سال باید بگذره تا من صبر کنم تا بمونی پای من

حتی از تو هم ندارم انتظار

میشکنه دلم واسه یه اشتباه

بگذر از من و این قلبه کاغذی

که دستای تو پاره کرد

از هر نفر میپرسم حالتو

هر شب دارم میبینم خوابتو

برای این دلم که بوده مال تو

باید یه فکر چاره کرد

حتی از تو هم ندارم انتظار

میشکنه دلم واسه یه اشتباه

بگذر از من و این قلبه کاغذی

که دستای تو پاره کرد

از هر نفر میپرسم حالتو

هر شب دارم میبینم خوابتو

برای این دلم که بوده مال تو

باید یه فکر چاره کرد


دانلود آهنگ حمید امینی قلب کاغذی

Hamid Aminy – Ghalbe Kaqazi

 

http://www.teh-dl.ir







برچسب ها دانلود آهنگ حمید امینی قلب کاغذی متن اهنگ قلب کاغذی حمید امینی اهنگ قلب کاغذی علیرضا کلانتری دانلود آهنگ از هرنفر میپرسم حالتو از حمید امینی دانلود اهنگ قلب کاغذی رامین مسیحا دانلود آهنگ قلب کاغذی شهاب مظفری دانلود اهنگ از هر نفر میپرسم حالتو هرشب دارم میبینم خوابتو حمید امینی قلب کاغذی 2 رامین مسیحا قلب کاغذی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو