loading...

آهنگ گلچین

چه قشنگ عاشقم شدیم و اما چه غریبونه همو تو قصه باختیم ما دو تا که عاشقونه با غم و تلخی این جدایی ساختیم من از این جدایی از این فاصله گلایه دارم هر کی اشکامو میبینه میکنه کنایه بارم اگه باز چشام میبارن

حسین بازدید : 25 پنجشنبه 16 آبان 1398

چه قشنگ عاشقم شدیم و
اما چه غریبونه همو تو قصه باختیم
ما دو تا که عاشقونه
با غم و تلخی این جدایی ساختیم
من از این جدایی از این فاصله گلایه دارم
هر کی اشکامو میبینه میکنه کنایه بارم
اگه باز چشام میبارن اگه بارونیو خیسن
اگه دستام بی اراده همش از تو مینویسن
اگه دلخوشی ندارم اگه گوشه گیر و تنهام
واسه اینکه از تو دورم اگه گریه داره حرفام

 

http://www.myfaza2music.net


اگه چشمام بی اراده به نگاه تو گره خورد
اگه این دل زیر بار این جدایی غصه خورد مرد
ما دو تا سهم مون از هم یک نگاه بی دریغ بود
عشق تو ناجی من شد
توی دریای تو راهی که بی غریق بود
من از این جدایی از این فاصله گلایه دارم
هر کی اشکامو میبینه میکنه کنایه بارم
اگه باز چشام میبارن اگه بارونیو خیسن
اگه دستام بی اراده همش از تو مینویسن
تا نگامون بی هواره جای خالی تو دوختم
غم بی کسیمو بازم تو خودم ریختم و سوختم
به خودم دلخوشی میدم من که خالی از امیدم
که بازم تو رو میبینم دست به دستای تو میدم







برچسب ها دانلود اهنگ من از این جدایی ازین فاصله گلایه دارم دانلود اهنگ من ازین جدایی ازین فاصله گلایه دارم دانلود اهنگ من از این جدایی گله دارم دانلود اهنگ من از این جدایی گلایه دارم اهنگ قسم مهدی احمدوند اهنگ خیلی دلم گرفته از این همه جدایی مهدی احمدوند موج منفی اهنگ غریبونه اهنگ گلایه مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو