loading...

آهنگ گلچین

تنها میرم تنها میام سزای من تنهاییهتنها شدیم من و دلم عاقبتم جداییهتنهام گذاشتی من رو تو ، آخر بی وفاییهتوی دلم به جون تو جات خیلی خیلی خالیه (خالیه)به تو نگم به کی بگم؟؟ این روزا دارم می میرم !انقدر

حسین بازدید : 37 جمعه 16 آذر 1397

تنها میرم تنها میام سزای من تنهاییه
تنها شدیم من و دلم عاقبتم جداییه
تنهام گذاشتی من رو تو ، آخر بی وفاییه
توی دلم به جون تو جات خیلی خیلی خالیه (خالیه)

به تو نگم به کی بگم؟؟ این روزا دارم می میرم !
انقدر آتیشم نزن ! قلبمو پس نمیگیرم !
دعاکنون گریه کنون، سرمو بالا می گیرم
همش به فکرم که یه روز، تو رو دوباره ببینم
تو رو دوباره ببینم (ببینم)

همش میگم خدا خدا، تا کی باشم ازش جدا؟

 

 

 

رفته ولی دلم براش پر میزنه بی ادعا (بی ادعا)
رفتن تو چیزی نبود برام به جز این غصه ها
می میرم و زنده میشم تا بگذرن این لحظه ها (لحظه ها)

به تو نگم به کی بگم؟ این روزا دارم می میرم !
انقدر آتیشم نزن ! قلبمو پس نمیگیرم !
خواستی بهم فکر نکنی ، یادت بره قرار ما
تا کی میخوای فرار کنی، از بازی های روزگار (از بازی های روزگار)

به تو نگم.... به تو نگم... به تو نگم....
به کی بگم؟ .... به کی بگم؟...به کی بگم؟

به تو نگم به کی بگم؟ این روزا دارم می میرم !
انقدر آتیشم نزن ! قلبمو پس نمیگیرم !
دعاکنون گریه کنون، سرمو بالا می گیرم
همش به فکرم که یه روز، تو رو دوباره ببینم (تو رو دوباره ببینم )

http://btab74.rozblog.com/post/48

برای دانلود اهنگ کلیک کنید








برچسب ها دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول مهرداد مرادپور به تو نگم به کی بگم دانلود آهنگ مهرداد مرادپور به تو نگم به کی بگم با کیفیت 320 متن آهنگ مهرداد مرادپور به تو نگم به کی بگم دانلود آهنگ جدید مهرداد مرادپور به تو نگم به کی بگم متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهرداد مرادپور به تو نگم به کی بگم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو