loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی نفسای گرمت ضربان قلبت,    میثم ابراهیمی نفس عمیق ریمیکس,    دانلود اهنگ نفسای گرمت ضربان قلبت,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 23 چهارشنبه 15 آبان 1398


,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی نفسای گرمت ضربان قلبت
,    میثم ابراهیمی نفس عمیق ریمیکس
,    دانلود اهنگ نفسای گرمت ضربان قلبت
,    دانلود اهنگ بارون شبونه از میثم ابراهیمی
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی خواب
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی واسه تو
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه جور خاص
,    میثم ابراهیمی نفسمی تو
,    دانلود آهنگ نفس عمیق میثم ابراهیمی
,   
,   

http://tabamusic.com/%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C-%DB%8C%D9%87-%D8%AC%D9%88%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B5/

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه جور خاص

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی یه جور خاص از میثم ابراهیمی با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت تابا موزیک

طراحی کاور: امیرعلی سلطانی | عکس: رضا آقایی | خواننده: میثم ابراهیمی | سبک آهنگ: عاشقانه احساسی و شاد | تنظیم و میکس و مسترینگ: حامد برادران | ترانه سرا: هادی زینتی | آهنگساز: یوسف زمانی

دانلود آهنگ یه جور خاص میثم ابراهیمی در ادامه مطلب

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه جور خاص

متن آهنگ یه جور خاص میثم ابراهیمی

یه جور خاص دل به دلت دادم حواست کجاست
نمیدونی تو که این همه دیوونگی واسه خاطر خاطره هاست
یه جور خاص تا حالا کی جز من تو رو اینجوری میخواست
نزنه به سرت که دل بکنی بری دل بشکنی آخه مال منی

دستای گرم تو وقتی که دستامه آرومم چشمات که تو چشمامم عشق من
حالا که تو رو دارم بیشتر از جون میخوامت
دستای گرم تو وقتی که دستامه آرومم چشمات که تو چشمامم عشق من
حالا که تو رو دارم بیشتر از جون میخوامت

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه جور خاص

باز بی هوا هواتو کرده این دل سر به هوا
تو که تعبیر قشنگ فال منی تو خیال منی آخه تو مال منی
نفس نفس واسه من هر لحظه با تو یه خاطره است
همه میگن یه دیوونم دیوونمو با تو میمونمو آره همینی که هست

دستای گرم تو وقتی که دستامه آرومم چشمات که تو چشمامم عشق من
حالا که تو رو دارم بیشتر از جون میخوامت
دستای گرم تو وقتی که دستامه آرومم چشمات که تو چشمامم عشق من
حالا که تو رو دارم بیشتر از جون میخوامت
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

یه جور خاص دل به دلت دادم حواست کجاست میثم ابراهیمی

 







برچسب ها دانلود آهنگ میثم ابراهیمی نفسای گرمت ضربان قلبت میثم ابراهیمی نفس عمیق ریمیکس دانلود اهنگ نفسای گرمت ضربان قلبت دانلود اهنگ بارون شبونه از میثم ابراهیمی دانلود اهنگ میثم ابراهیمی خواب دانلود اهنگ میثم ابراهیمی واسه تو دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه جور خاص میثم ابراهیمی نفسمی تو دانلود آهنگ نفس عمیق میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو