loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ بی اندازه بوی بارون تو رو یادم میندازه,    دانلودآهنگ محسن ابراهیم زاده بی اندازه,    دانلود آهنگ اینور شیشه از محسن ابراهیم زاده, &n

حسین بازدید : 35 پنجشنبه 09 آبان 1398


,    دانلود اهنگ بی اندازه بوی بارون تو رو یادم میندازه
,    دانلودآهنگ محسن ابراهیم زاده بی اندازه
,    دانلود آهنگ اینور شیشه از محسن ابراهیم زاده
,    محسن ابراهیم زاده کی میدونه
,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده عزیزم
,    محسن ابراهیم زاده بی وفا
,    محسن ابراهیم زاده خواهش
,   

http://tabamusic.com/%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%87/

به این احساس یه ذره ام شک ندارم تو داری از کنارم دور میشی
تو درگیر غرورت میشی انگار یه جورایی داری مجبور میشی
بگو که هر دومون با هم از این احساس لبریزیم
من و بارون دوتاییمون به یادت اشک میریزیم
بی اندازه بوی بارون داره باز تو رو یاد من میندازه
بی اندازه دلم تو سینه شکسته و بالم بی پروازه
منم اونکه با تو رویاشو میسازه
بی اندازه بوی بارون داره باز تو رو یاد من میندازه
بی اندازه دلم تو سینه شکسته و بالم بی پروازه
منم اونکه با تو رویاشو میسازه

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بی اندازه

دل بی طاقتم هر روز ببین از غصه لبریزه
دلم میگیره وقتی که هوا هم غرق پاییزه
بی اندازه بوی بارون داره باز تو رو یاد من میندازه
بی اندازه دلم تو سینه شکسته و بالم بی پروازه
منم اونکه با تو رویاشو میسازه
بی اندازه بوی بارون داره باز تو رو یاد من میندازه
بی اندازه دلم تو سینه شکسته و بالم بی پروازه
منم اونکه با تو رویاشو میسازه

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ بی اندازه بوی بارون تو رو یادم میندازه دانلودآهنگ محسن ابراهیم زاده بی اندازه دانلود آهنگ اینور شیشه از محسن ابراهیم زاده محسن ابراهیم زاده کی میدونه دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده عزیزم محسن ابراهیم زاده بی وفا محسن ابراهیم زاده خواهش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو