loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ مهرداد اینور دنیا,    اهنگ من این سر دنیا تو اون سر دنیا,    دانلود اهنگ اینور دنیا از مهرداد اسمانی,    دانلود آهنگ قدیمی آه

حسین بازدید : 47 سه شنبه 30 مرداد 1397



,    متن آهنگ مهرداد اینور دنیا
,    اهنگ من این سر دنیا تو اون سر دنیا
,    دانلود اهنگ اینور دنیا از مهرداد اسمانی
,    دانلود آهنگ قدیمی آه و واویلا از مهرداد
,    دانلود آهنگ قدیمی اینور دنیا مهرداد
,    دانلود آهنگ قدیمی وای و واویلا از این دل خونم از مهرداد
,    دانلود موزیک ویدیو مهرداد آسمانی اینور دنیا
,    دانلود آهنگ ای وای و واویلا مهرداد قدیمی
,   

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=264123

وای و واویلا
وای و واویلا
وای و واویلا ازین دل خونم
با همون حس قدیمی میخونم
خالیه جای تو پیشم همیشه
این همون حاله که کهنه نمیشه
این چه روز و روزگاره
دل گرفته و چاره نداره
ای وای و واویلا
باز مجنون بی لیلا
من این سر لیلا و تو اون سر دنیا
خونه خرابم در تب و تابم
از غم دوری تو
هر چی میخونم
از تو میخونم
شعر همیشه ای تو
حال و هوامو
بغض صدامو
از شب خسته بپرس
گوش نشینم ، بی تو همینم
اون قده بد که نپُرس
خونه به دوش و در به درم
از همه عالم بی خبرم
وقتی که نیست سایت رو سرم
بی کس و تنها ، اینوره دنیا
وای و واویلا
ای وای و واویلا
باز مجنون بی لیلا
من این سر لیلا و تو اون سر دنیا







برچسب ها متن آهنگ مهرداد اینور دنیا اهنگ من این سر دنیا تو اون سر دنیا دانلود اهنگ اینور دنیا از مهرداد اسمانی دانلود آهنگ قدیمی آه و واویلا از مهرداد دانلود آهنگ قدیمی اینور دنیا مهرداد دانلود آهنگ قدیمی وای و واویلا از این دل خونم از مهرداد دانلود موزیک ویدیو مهرداد آسمانی اینور دنیا دانلود آهنگ ای وای و واویلا مهرداد قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو