loading...

آهنگ گلچین

مه دختِ فریبایِ پریوش!●♪♫تو، کجـــایی؟●♪♫از من شده ای؛ خسته وُ از عشق، فـــراری!●♪♫من پایِ تو ماندم؛ که به اثبات رسانم… تو ماه ترین؛ دخترِ این بوم و دیاری..!●♪♫بی تو؛ من، به گریه میرسم….

حسین بازدید : 131 پنجشنبه 09 آبان 1398

مه دختِ فریبایِ پریوش!●♪♫
تو، کجـــایی؟●♪♫
از من شده ای؛ خسته وُ از عشق، فـــراری!●♪♫
من پایِ تو ماندم؛ که به اثبات رسانم… تو ماه ترین؛ دخترِ این بوم و دیاری..!●♪♫
بی تو؛ من، به گریه میرسم….●♪♫
نه! نگو؛ به تو نمی رسم…●♪♫
وایِ من!●♪♫
تو را، ندارم….●♪♫

ملودی : فرامرز نصیری
عطرِ تو؛ برای من، نفس…●♪♫
خانه ام؛ بدونِ تو، قفس…●♪♫
نه! نـــرو! نمی گـــذارم!●♪♫
جـان وُ دل، می بَــــری…●♪♫

https://music-fa.com/download-song/4692/

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

چون نشد؛ خبـــری…●♪♫
بی وفـا… وفــا، نداری…●♪♫

شعر : محمد مهدی علینژاد


می بَــری؛ دلِ مــــرا…●♪♫
ماهِ من! بگو؛ چرا قصدِ آمدن نداری؟●♪♫
مه دختِ فریبایِ پریوش!●♪♫
تو کجایی؟●♪♫
از من شده ای؛ خسته وُ از عشق، فـــراری!●♪♫
من پایِ تو ماندم؛ که به اثبات رسانم… تو ماه ترین؛ دخترِ این بوم و دیاری..!●♪♫
بی تو؛ من، به گریه میرسم….●♪♫

تنظیم قطعه : رضا پناهی
نه! نگـــو؛ به تو نمی رسم…●♪♫
وایِ من!●♪♫
تــــو را، نـدارم….●♪♫
عطــرِ تو؛ برای مـن، نفس…●♪♫
خــانه ام؛ بـدونِ تـــو، قفس…●♪♫
نــه! نــــرو! نمی گــــذارم!●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ بی تو من به گریه میرسم دانلود آهنگ بی تو من به گریه میرسم حمید خندان حجت اشرف زاده بی تو من به گریه میرسم متن آهنگ مه دخت حجت اشرف زاده دانلود اهنگ مه دخت حجت اشرف زاده دانلود اهنگ مهدخت حجت اشرف زاده مه دخت حجت اشرف زاده متن دانلود آهنگ حجت اشرف زاده حجت اشرف زاده مه دخت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو