loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ  علی مهدوی دستاتو بگیرم,دانلود آهنگ  علی مهدوی دستاتو بگیرم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  علی مهدوی دستاتو بگیرم,دانلود رایگان اهنگ  علی مهدوی دستاتو بگیرم,کد آهنگ

حسین بازدید : 23 سه شنبه 08 آبان 1397

دانلود آهنگ  علی مهدوی دستاتو بگیرم,دانلود آهنگ  علی مهدوی دستاتو بگیرم کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  علی مهدوی دستاتو بگیرم,دانلود رایگان اهنگ  علی مهدوی دستاتو بگیرم,کد آهنگ پیشواز همراه اول  علی مهدوی دستاتو بگیرم,متن آهنگ  علی مهدوی دستاتو بگیرم,کد آوای انتظار همراه اول  علی مهدوی دستاتو بگیرم,دانلود آهنگ  علی مهدوی دستاتو بگیرم ریمیکس Remix,اکورد آهنگ  علی مهدوی دستاتو بگیرم,

http://btab74.rozblog.com/post/624

باورم کن بی تو تنهام تو نباشی سرده دنیام

بذار آدما بدونن عاشقم عاشقی رسوا

اگه روزی بدونم که تو دیگه منو نمیخوای

اگه دنیا منو بخواد بی تو من دنیا نمیخوام

آهنگ بی تو تنهام علی مهدوی

بی تو من یه بی پناهم تو قشنگترین پناهی

دستامو بگیر تو دستات لحظه ی دل بی قراری

بی تو من یه بی پناهم تو قشنگترین پناهی

دستامو بگیر تو دستات لحظه ی دل بی قراری

آهنگ بی تو تنهام علی مهدوی

خیلی وقته که میدونم یه کسی تو لحظه هاته

واسه ی به تو رسیدن مثل سایه پا به پاته

بار عشقمو نمیشه حتی رو کوهم بذاری

من که تکسوار رویام واسه ی عاشق سواری

آهنگ بی تو تنهام علی مهدوی

بی تو من یه بی پناهم تو قشنگترین پناهی

دستامو بگیر تو دستات لحظه ی دل بی قراری

بی تو من یه بی پناهم تو قشنگترین پناهی

دستامو بگیر تو دستات لحظه ی دل بی قراری

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ علی مهدوی دستاتو بگیرم دانلود آهنگ علی مهدوی دستاتو بگیرم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی مهدوی دستاتو بگیرم دانلود رایگان اهنگ علی مهدوی دستاتو بگیرم کد آهنگ پیشواز همراه اول علی مهدوی دستاتو بگیرم متن آهنگ علی مهدوی دستاتو بگیرم کد آوای انتظار همراه اول علی مهدوی دستاتو بگیرم دانلود آهنگ علی مهدوی دستاتو بگیرم ریمیکس Remix اکورد آهنگ علی مهدوی دستاتو بگیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو