loading...

آهنگ گلچین

  سلامت می کنم ایران جوابم را بدهصدایت می کنم ایرانجوابم را بدهمن از پاییز می ترسممن از پاییز می ترسمکه دارد پشت سر فصل زمستان رامن از آن روز می ترسممن از آن روز می ترسمرسد عمرم به پایان و نبینم

حسین بازدید : 87 یکشنبه 05 آبان 1398

 

سلامت می کنم ایران جوابم را بده
صدایت می کنم ایران
جوابم را بده
من از پاییز می ترسم
من از پاییز می ترسم
که دارد پشت سر فصل زمستان را
من از آن روز می ترسم
من از آن روز می ترسم
رسد عمرم به پایان و نبینم خاک ایران را
به روی خاک تو رویید جسم ناتوان من
به روی خاک تو ایران من وا شد زبان من
به روی خاک تو گهواره ام را تاب می دادند
به روی خاک تو معلوم شد نام و نشان من
سلامت می کنم ایران جواتم را بده

http://iranmusicc.com

صدایت می کنم ایران جوابم را بده
چه روزو روزگاری شد
عجب گردو غباری شد
چه سنگین انتظاری شد
یکی قربانی خود خواهی جنگ آفرینان شد
یکی از ترس جان در خانه ی بیگانه پنهان شد
کجا پیدا کنم گم کرده یاران قدیمی را
کجا پیدا کنم پاکیزه قلبان صمیمی راا
کجااااا کجااا کجااا

سلامت می کنم ایران جوابم را بده
صدایت می کنم ایران جوابم را بده

سلامت می کنم ایران جوابم را بده
صدایت می کنم ایران جوابم را بده







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو