loading...

آهنگ گلچین

دیگه قلبم شکسته طاقت ندارمدیگه حرفی نمونده باور ندارم ♪♪♫♫♪♪♯من موندم یک عمر خاطره دیگه راهی ندارم ♪♪♫♫♪♪♯راسته که میگن میرن همه ادما وفا ندارن عاشقت شدم باورم نبود غرق تو شدم دست روزگارم ب

حسین بازدید : 55 شنبه 04 آبان 1398

دیگه قلبم شکسته طاقت ندارم
دیگه حرفی نمونده باور ندارم ♪♪♫♫♪♪♯
من موندم یک عمر خاطره دیگه راهی ندارم ♪♪♫♫♪♪♯
راسته که میگن میرن همه ادما وفا ندارن

عاشقت شدم باورم نبود غرق تو شدم دست روزگارم بود
لحظه لحظه عمرم خواب میدیدم از دوری عشقت دارم میمیرم ♪♪♫♫♪♪♯
من برای این عشق مثل یه اتشم لبریز و سرکش تو اوج عالمم ♪♪♫♫♪♪♯
من برای این عشق تا حد جون میمیرم یکی مثل تورو تو رویام ببینم

https://upmusics.com

گفتی عشقی نمونده دل بیقرارم
گفتی حرفی نمونده چشم انتظارم ♪♪♫♫♪♪♯
رفتی گشتی دنیارو موندی تو غربت ♪♪♫♫♪♪♯
رفتی بردی عشقم موندی تو حسرت

عاشقت شدم باورم نبود غرق تو شدم دست روزگارم بود
لحظه لحظه عمرم خواب میدیدم از دوری عشقت دارم میمیرم ♪♪♫♫♪♪♯
من برای این عشق مثل یه اتشم لبریز و سرکش تو اوج عالمم ♪♪♫♫♪♪♯
من برای این عشق تا حد جون میمیرم یکی مثل تورو تو رویام ببینم

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ اشکان باورم نبود دانلود ریمیکس آهنگ باورم نبود از اشکان دانلود آهنگ اشکان کوشان باورم نبود ریمیکس دانلود آهنگ اشکان محمدیان دانلود آهنگ دیگه قلبم شکسته طاقت ندارم اهنگ طاقت ندارم بشنوم حرفی نمونده اشکان محمدیان باورم نبود دانلود کلیپ باورم نبود اشکان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو