loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ واسه برگشتن دیگه دیره,    دانلود اهنگ دیره واسه برگشتنت دیره,    دیره واسه برگشتنت دیره متن,    متن اهنگ دیره گروه سون,&nbs

حسین بازدید : 9 جمعه 03 آبان 1398


,    دانلود اهنگ واسه برگشتن دیگه دیره
,    دانلود اهنگ دیره واسه برگشتنت دیره
,    دیره واسه برگشتنت دیره متن
,    متن اهنگ دیره گروه سون
,    دانلود آهنگ دیگه دیره فرزاد فرزین
,    دانلود موزیک ویدیو دیره گروه سون
,    دانلود آهنگ جدید سون باند به نام ادعا
,    حسی که دارمو اصلا دوست ندارم
,    اهنگ حسی که دارمو اصلا دوست ندارم

,   

,   

http://pop-music.ir/%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87

 

متن آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره :

از اول جاده پیدا بود آره این راه بن بسته

منم که یه عمریه به یه دیوار دل بسته

کنارم قد کشید و من بهش راه و نشون دادم

ولی چشماش و بست و رفت ندید چجوری جون دادم

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره

♫♫♫♫♫♫

دیگه هیچی مرتب نیست کی میگه همه چی خوبه

تو رفتی و هنوز یادت توی این سینه می کوبه

آره این آخره قصست از اول جاده پیدا بود

دلم یه قایق تنها روی موجای دریا بود

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

MP3 – 320

Mehdi Modarres – Vase Bargashtanet Dire

MP3 – 128

Mehdi Modarres – Vase Bargashtanet Dire







برچسب ها دانلود اهنگ واسه برگشتن دیگه دیره دانلود اهنگ دیره واسه برگشتنت دیره دیره واسه برگشتنت دیره متن متن اهنگ دیره گروه سون دانلود آهنگ دیگه دیره فرزاد فرزین دانلود موزیک ویدیو دیره گروه سون دانلود آهنگ جدید سون باند به نام ادعا حسی که دارمو اصلا دوست ندارم اهنگ حسی که دارمو اصلا دوست ندارم دانلود اهنگ واسه برگشتنت دیره از گروه سون دانلود آهنگ جدید گروه سون اولین عشق دانلود آهنگ گروه سون جدید گروه سون دیوونه دانلود آهنگ جدید گروه سون 96
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو