loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ مجيد يحيايي به نام پدر,    دانلود آهنگ من دیگه بابا ندارم مجید یحیایی,    دانلود آهنگ فوت پدر,    دانلود آهنگ پدر مجید اخشا

حسین بازدید : 77 جمعه 03 آبان 1398


,    دانلود اهنگ مجيد يحيايي به نام پدر
,    دانلود آهنگ من دیگه بابا ندارم مجید یحیایی
,    دانلود آهنگ فوت پدر
,    دانلود آهنگ پدر مجید اخشابی
,    دانلود اهنگ پدر ندارم
,    دانلود اهنگ مجید علیپور بابا ندارم
,    آهنگ مادر مجید یحیایی
,    اهنگ من دیگه بابا ندارم مجید یحیایی
,    دانلود کلیپ پدر از مجید یحیایی

,   
,   

 

 

http://muzicir.com/play/31939/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AD%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C

دانلود اهنگ جدید مجید یحیایی به نام پدر

Download New Song By Majid Yahyaie

مدت زمان : 3:49, حجم : 2.19 MB, کیفیت : 128

دانلود اهنگ مجید یحیایی پدر

من نتونستم ببینم تو رو توی قبر میزارن
نذارش نا مسلمون من دیگه بابا ندارم

.

متن آهنگ پدر از مجید یحیایی

من نتونستم ببینم تو رو توی قبر میزارن

نذارش نا مسلمون من دیگه بابا ندارم

کاشکی این چشام نبینه رو تنت کفن پوشوندن

ای خدا بگیر چشامو من که این روزو نبینم

بده دستاشو به من بکشم روی سرم

تو نباشی من میمیرم ای تو دردت به دلم

من که باورم نمیشه از نبود تو می خونم

پدرم بی من نرو من می خوام با تو بمونم

داری از چشام می خونی که دلم اسیر غم شد

پدرم بی تو نمونم کار من غصه غم شد

درد بی کسی چه سخته هیچکی بی پدر نمونه

ای خدا بی تو نمونم زندگیم بی تو حرومه

من نتونستم ببینم تو رو توی قبر میزارن

نذارش نا مسلمون من دیگه بابا ندارم

کاشکی این چشام نبینه رو تنت کفن پوشوندن

ای خدا بگیر چشامو من که این روزو نبینم

بده دستاشو به من بکشم روی سرم

تو نباشی من میمیرم ای تو دردت به دلم

من که باورم نمیشه از نبود تو می خونم

پدرم بی من نرو من می خوام با تو بمونم

داری از چشام می خونی که دلم اسیر غم شد

پدرم بی تو نمونم کار من غصه غم شد

درد بی کسی چه سخته هیچکی بی پدر نمونه

ای خدا بی تو نمونم زندگیم بی تو حرومه

دانلود اهنگ - لینک کمکیلینک کمکی

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:49 - 2.19 MB

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ مجيد يحيايي به نام پدر دانلود آهنگ من دیگه بابا ندارم مجید یحیایی دانلود آهنگ فوت پدر دانلود آهنگ پدر مجید اخشابی دانلود اهنگ پدر ندارم دانلود اهنگ مجید علیپور بابا ندارم آهنگ مادر مجید یحیایی اهنگ من دیگه بابا ندارم مجید یحیایی دانلود کلیپ پدر از مجید یحیایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو