loading...

آهنگ گلچین

    متن آهنگ دنج از پدرام حسین پور یه جای دنجی باشه دلم میخواد که باشه پیش تودستتو بگیرمو ببرم از هرچی غمه جداشهصاف روبروم بشین زول توو چشات بزنمبهت بگم چجوری میخوامت فقط از عشقت حرف بزنم

حسین بازدید : 55 چهارشنبه 12 تیر 1398

 

 

متن آهنگ دنج از پدرام حسین پور

یه جای دنجی باشه دلم میخواد که باشه پیش تو
دستتو بگیرمو ببرم از هرچی غمه جداشه
صاف روبروم بشین زول توو چشات بزنم
بهت بگم چجوری میخوامت فقط از عشقت حرف بزنم

آره با تو حالم دوباره میشه مثل سابق
آشنایمون داد بهم زندگی دوباره شدم عاشق
پیش هرکی که چشم دیدنمونو نداره بشیم آ دق

منبع بالموزیک

تکست آهنگ دنج از پدرام حسین پور



همه جوره مال من میشی و ندارم دیگه من دلهوره
اینجوری که باهام راه اومدی مگه دلم ازت میبره
میخوره دلم واستو آخ بیام بگردم دورت

یه جای دنجی باشه دلم میخواد که باشه پیش تو
دستتو بگیرمو ببرم از هرچی غمه جداشه
صاف روبروم بشین زول توو چشات بزنم
بهت بگم چجوری میخوامت فقط از عشقت حرف بزنم

آره با تو حالم دوباره میشه مثل سابق
آشنایمون داد بهم زندگی دوباره شدم عاشق
پیش هرکی که چشم دیدنمونو نداره بشیم آ دق







برچسب ها دانلود موزیک دانلود آهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ های نایاب متن آهنگ پدرام حسین پور به نام دنج دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ جدید پدرام حسین پور به نام دنج دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ پدرام حسین پور به نام دنج Download New Music دانلود ریمیکس پدرام حسین پور به نام دنج دانلود موزیک پدرام حسین پور به نام دنج دانلود آهنگ غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو