loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ همیشه دستام تشنه دست تو بود,    دانلود اهنگ همیشه دستام تشنه ی دست تو بود,    اهنگ روی بخار شیشه ی دلم نوشته, &nb

حسین بازدید : 2051 سه شنبه 30 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ همیشه دستام تشنه دست تو بود
,    دانلود اهنگ همیشه دستام تشنه ی دست تو بود
,    اهنگ روی بخار شیشه ی دلم نوشته
,    قصه عشق پیام عزی دانلود
,    دانلود اهنگ روی بخار شیشه از حبیب
,    دانلود آهنگ آروم آروم قطره اشکی چکید و

,   

,   

روی بخار شیشه دلم نوشتم
بی تو هرگز
که تویی تو سرنوشتم

آروم آروم قطره اشکی چکیدو
قصه گوی غربت و دلدادگی شد..

ازین طلسم بی کسی دلم گرفته
آسمونم بی تو رنگ غم گرفته
ناشناسم من توی شهر نگاهت

دل هنوزم منتظر مونده براهت
همیشه دستام تشنه دست تو بوده
سهم چشمام اون شبای تیره بوده…

 

http://tehranmusicdl.net/

دانلود آهنگ قصه عشق پیام عزی با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود اهنگ همیشه دستام تشنه دست تو بود دانلود اهنگ همیشه دستام تشنه ی دست تو بود اهنگ روی بخار شیشه ی دلم نوشته قصه عشق پیام عزی دانلود دانلود اهنگ روی بخار شیشه از حبیب دانلود آهنگ آروم آروم قطره اشکی چکید و
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو