دانلود آهنگ مهدی مقدم و رضا اشرفی از یادم نمیری

Download  Music Mehdi Moghaddam And Reza Ashrafi Az Yadam Nemiri

آهنگ مهدی مقدم و رضا اشرفی بنام از یادم نمیری

نگاه اشکامو نگاه کن

این حال و روزمه

از تو ترانه نوشتنو خوندن

کار هر روزمهخودم گُمت کردمو خودم

دانلود آهنگ مهدی مقدم و رضا اشرفی از یادم نمیری

 

متن آهنگ از یادم نمیری از مهدی مقدم و رضا اشرفی

نگاه اشکامو نگاه کن

این حال و روزمه

از تو ترانه نوشتنو خوندن

کار هر روزمهخودم گُمت کردمو خودم

پیدات می کنم

یه روزی عشقمو به چشمات

اثبات می کنم

قدم قدم سایه به سایه

حس ِ تو پیشمه

خیره شدن به خیال تو هر شب

کار ِ همیشمه

از یادت نبردی منو

از یادم نمیری

بذار بدونن تموم دنیا

تو بی نظیری..

نرو رد نشو بد نشو با من که باتو زندگی کردم

پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم

pashimonam naro nago ke pishet bar nemigardam

منو ببخش اگه بد شدم میدونم بچگی کردم

mano bebakhsh age bad shodam midonam bachegi kardam

ترانه آهنگ از یادم نمیری از مهدی مقدم و رضا اشرفی

کار ِ همیشمه

از یادت نبردی منو

از یادم نمیری

بذار بدونن تموم دنیا

تو بی نظیری..

نرو رد نشو بد نشو با من که باتو زندگی کردم

پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم

pashimonam naro nago ke pishet bar nemigardam

منو ببخش اگه بد شدم میدونم بچگی کردم

mano bebakhsh age bad shodam midonam bachegi kardam