loading...

آهنگ گلچین

خیلی متاسفم..مریضتون فوت کرد.. اینبار مادر محکم خوابیدم چرا فکر میکنید خودمو به خواب زدم ببینید صورتمو واسه بار آخرم بهش بگو دیدی شدی عشق اول و آخرم بعد من بهش زخم زبون نزنید نفرینش نکنیدا تو صورتش نز

حسین بازدید : 135 دوشنبه 29 مهر 1398

خیلی متاسفم..مریضتون فوت کرد..
اینبار مادر محکم خوابیدم
چرا فکر میکنید خودمو به خواب زدم
ببینید صورتمو واسه بار آخرم
بهش بگو دیدی شدی عشق اول و آخرم
بعد من بهش زخم زبون نزنید
نفرینش نکنیدا تو صورتش نزنید
که بخدا قسم تنم این پایین میلرزه
کفنمو نشونش ندید عشقم میترسه
میخوام اشک مادرم به صورتم بریزه
بدید برادر بزرگم روم خاک بریزه
آخه دستش سنگینه اون سیلی روز آخرش یادم نمیره


سر توبود اخه عشقم جوابشو دادم
آخه توروش وایسادم
پدر بچه ی ناخلفت رفتش زیرخاک
مایه ی ننگ و آبروریزیت رفتش زیرخاک
آره خدابزرگه بلند بگو الله و اکبر
اینقدر بزرگه که دنیاش جا نداشت واسم اصلا
گفته بودم قبرمو بزرگ بسازید
قراربود دوتایی عشقم سررو بالش بزاریم
اینقدر آرزو همرامه که جاندارم واسش
اینبارو باید تنها برم تنگ میشه واسش
فقط تیکه هامو پشت سرم نمیشه ریخت
روی سنگ قبرم بریز چشاتو نمیشه دید…
به عزت و شرفت بگو لا الله اله الله
آدم بده بودم ولی دمتون گرم ایولا
یه دستامو ول کردید الان روی دستم
مرامتون کشت منو دمتون گرم ایولا
گفته بودم تادور آخر میشه بهش زهرا
سنگمو نگا نکن برو دیگه چشم بردار
دفعه ی اولم نیست سیاه نپوش
توراحت باش
قد خون گریه میکرد میدیدت تو این چشما
مراسم ختمتو نمیخوام جمع کن برو
چقدر گفتم عاشقم واسم برید جلو
خودت گفتی بابا دهنت بوی شیر میده
داداش تو نبودی میگفتی عشقت پولیه
مادر گریه نکن تو هوامو داشتی
کاش جای من یه پسر دیگه ای داشتی
هــِـی امان از رفیقا بعد رفتنم رو ناموسم دست گذاشتین
(احمدسلو)
وقتی از تنهایی مردم
کسی نبودش به یادم
حالا که میرم از اینجا همه اومدن کنارم
خیلی خوشحالم از اینکه رخت سفید به تنم شد
دیگه میرم از خیالت دیگه این دردا تموم شد
روی ماشین عروسم ربان مشکی بزارید
تن بی جونمو اینبار روی شونتون بیارید
رفیقای بی مرامم شال مشکی رو ببندید
به حال خراب این دل دیگه نیستم که بخندید
هر پنجشنبه واسم قرآن بخونید
وصیت کردم جنازمو بسوزونید
میخوام آرزوی سرقبرم اومدن بمونه به دلش…
اونم جوونی نکرده خب حق بدید بهش
پدر بچه ی ناخلفت رفتش زیرخاک …
مایه ی ننگ و آبروریزیت رفتش زیرخاک…
ماشین عروسمو ربان مشکی بزنید
باهاش کل شهرو چرخ بزنید
بزارید همه ببینن عروسیم عزاعه
مثلا تازه دومادما دست بزنید
خوشحال باشید..گریه واسه چیه؟
اونیکه واسه من بود الان عروس کیه؟
مادر گریه نکن عرش خداهم میلرزه
شب اولمه پیشم بمون پسرت میترسه
سنگ تراش بنویس با خط خونی د المثنی نداره مرگ جوونی
بنویس..سنگ تراش نفس مادرم رسید به آخراش
سنگ تراش..تاریخ تولد و مرگمو ثبت کن براش
سنگ تراش بخدا جوونم یخورده آروم یواش
مادر یه وقت نکیشها دلت نگیره ها
کار دست خودم میدم این پایین بخدا
کسی موشو ندیده ها
جلو غریبه ها..داغداره تو حواست بهش باشه ها
نگو بمیرم لب به غذا نمیزنم
نگو بمون بی پولیتو تو روت نمیزنم
با مشت زدن روی سنگ قبرم حست نمیکنم
سرت کتک خوردم اینجا منو نمیزنن…
وقتی از تنهایی مردم
کسی نبودش به یادم
حالا که میرم از اینجا همه اومدن کنارم
خیلی خوشحالم از اینکه رخت سفید به تنم شد
دیگه میرم از خیالت دیگه این دردا تموم شد
روی ماشین عروسم ربان مشکی بزارید
تن بی جونمو اینبار روی شونتون بیارید
رفیقای بی مرامم شال مشکی رو ببندید
به حال خراب این دل دیگه نیستم که بخندید

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ وقتی از تنهایی مردم دانلود اهنگ وقتی از تنهایی مردم هیشکی نبودش به یادم دانلود اهنگ وقتی از تنهایی مردم احمد سلو دانلود اهنگ سردخونه از مهراب دانلود اهنگ غمگین سردخونه اهنگ جدید مهراب سردخونه دانلود آهنگ تنهایی مردم تمام دلخوشی من برگرد دانلود اهنگ میگیره نفسهام وقتی که باتو تنهام آهنگ تنهایی سخته تمام لحظه های من برگرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو