دانلود آهنگ محسن یگانه جاده

Download Music Mohsen Yeganeh Jaddeh

آهنگ محسن یگانه بنام جاده

رسیدن به تو آرزویه منه کی به آرزوهایه من میرسه

ترانه و آهنگ:محسن یگانه+تنظیم:اشکان ابرون+میکس و مسترینگ:آرش پاکزاد

دانلود آهنگ محسن یگانه جاده

 

متن آهنگ جاده از محسن یگانه

تموم شد تویه نقطه ی آخرم غرور تو تسلیم کرده منو
میدونم دیگه زخمه این واژه ها محاله بفهمونه درد منو
تو امواج فکرت باید غرق شم گذشتی گذشته آب از سرم
من از بین میرم تو فکر خودم دارم آرزوتو به گور میبرم
من اونقدر شبیهت قدم میزدم که از ما یه جور ردپا مونده بود
که حتی نفهمیدی پشت سرت یکی توی این جاده جا مونده بود
شاید چندسالی باید بگذره که رد شی از این راه پر خاطره

کی دستاتو اون لحظه میگیره که رویه ردپاهای من راه بره

حالا که رسیدی به مقصد بگو که من گم شدم تویه یک حادثه

Hala ke residi be maghsad bego ke man gom shodam toye yek hadese

رسیدن به تو آرزویه منه کی به آرزوهایه من میرسه

Residan be to arezoye mane ki be arezohaye man mirese

ترانه آهنگ جاده از محسن یگانه

چشاتو ببندو فقط فکر کن پایه اشتباهت کی نابود شد
کی هی سوخت واست جاده روشن بشه
کی خاکسترش پایه تو پودر شد کی خاکسترش پای تو پودر شد
تا اینجاشو که پا به پات اومدم میخندیدم اما پاهام بی حسه
به این مقصد دور که تو ذهنته فقط مرده ی ما دوتا میرسه

حالا که رسیدی به مقصد بگو که من گم شدم تویه یک حادثه

Hala ke residi be maghsad bego ke man gom shodam toye yek hadese

رسیدن به تو آرزویه منه کی به آرزوهایه من میرسه

Residan be to arezoye mane ki be arezohaye man mirese