loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ تقصير خودم بوده,    دانلود اهنگ کاش محسن یگانه با لینک مستقیم,    اهنگ تقصیر خودم بوده هرچی که سرم اومد,    از هرچی ترسیدم

حسین بازدید : 275 دوشنبه 29 مهر 1398


,    دانلود آهنگ تقصير خودم بوده
,    دانلود اهنگ کاش محسن یگانه با لینک مستقیم
,    اهنگ تقصیر خودم بوده هرچی که سرم اومد
,    از هرچی ترسیدم سرم اومد بهنام بانی
,    دانلود اهنگ از هرچی ترسیدم سرم اومد بهنام بانی
,    از هرچی ترسیدم به سرم اومد بهنام بانی
,    دانلود آهنگ قلب یخی کاش محسن یگانه
,    دانلود آهنگ از هرچی ترسیدم بهنام بانی
,    از هرچی ترسیدم سرم اومد بانی

 

https://www.bibakmusic.com/6867/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B4.html

متن آهنگ کاش از محسن یگانه

کاش غصه تموم میشد کاش گریه نمیکردم
من باعث و بانی شم دنبال کی میگردم

تقصیر خودم بوده هرچی که سرم اومد

Taghsire khodam bode har chi ke saram omad

از هرچی که ترسیدم عیناْ به سرم اومد

Az har chi ke tarsidam eynan be saram omad

ترانه آهنگ کاش از محسن یگانه

تا حس منو دیدی احساس خطر کردیتا رازمو فهمیدی دنیا رو خبر کردی
این حادثه ی تلخو از چشم تو میدیدم تو روی تو دنیا بود من پشت تو جنگیدم

تقصیر خودم بوده هرچی که سرم اومد

Taghsire khodam bode har chi ke saram omad

از هرچی که ترسیدم عیناْ به سرم اومد

Az har chi ke tarsidam eynan be saram omad







برچسب ها دانلود آهنگ تقصير خودم بوده دانلود اهنگ کاش محسن یگانه با لینک مستقیم اهنگ تقصیر خودم بوده هرچی که سرم اومد از هرچی ترسیدم سرم اومد بهنام بانی دانلود اهنگ از هرچی ترسیدم سرم اومد بهنام بانی از هرچی ترسیدم به سرم اومد بهنام بانی دانلود آهنگ قلب یخی کاش محسن یگانه دانلود آهنگ از هرچی ترسیدم بهنام بانی از هرچی ترسیدم سرم اومد بانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو