loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ اصرار از مرتضی جعفرزاده با کیفیت 320  موزیک جدید مرتضی جعفرزاده با نام اصرار به همراه متن در سایت قرار گرفت Download Music Morteza Jafarzadeh Called Esrar برای دانلود آهنگ به ادامه

حسین بازدید : 25 سه شنبه 29 مهر 1399

دانلود آهنگ اصرار از مرتضی جعفرزاده با کیفیت 320 

موزیک جدید مرتضی جعفرزاده با نام اصرار به همراه متن در سایت قرار گرفت

Download Music Morteza Jafarzadeh Called Esrar

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

دلم میخواد گریه کنم از بی وفایی تو

نمیدونم چیکار کنم از درد دوری تو

دلم ازت گرفته و هرکاری کردم تا نری

بی فایده بود اصرار من 

هرکاری کردی که بری

دلم ازت گرفته و هرکاری کردم تا نری

بی فایده بود اصرار من 

هرکاری کردی که بری

آهنگ دلم میخواد گریه کنم از بی وفایی تو مرتضی جعفرزاده

دلمو که دادم به تو اما فکر نمیکردم نمونی

خواستم تو باشی تکیه گاهم فکر میکردم میتونی

دلمو که دادم به تو اما فکر نمیکردم نمونی

خواستم تو باشی تکیه گاهم فکر میکردم میتونی

عکسای تو همه دارو ندارمه

چشمات همه طابو قرارمه

میمیرم اگه نباشی اگه از من جدا شی

آخه چیکار کردم که نمیتونی کنار من بمونی

بیا برگرد کنارم جز تو کسی ندارم

دلمو که دادم به تو اما فکر نمیکردم نمونی

خواستم تو باشی تکیه گاهم فکر میکردم میتونی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو