loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ به خاطرت,    دانلود اهنگ من به خاطرت,    دانلود اهنگ من به خاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو,    اهنگ

حسین بازدید : 83 دوشنبه 29 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ به خاطرت
,    دانلود اهنگ من به خاطرت
,    دانلود اهنگ من به خاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو
,    اهنگ من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم
,    دانلود اهنگ من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو
,    دانلود اهنگ مرز خوشبختی علی لهراسبی
,    دانلود اهنگ خوشبختی از علی لهراسبی
,    اهنگ من بخاطرت کنار گذاشتم تموم زندگیمو
,    دانلود اهنگ نباشی میگیره قلبم

,   

http://tabamusic.com/%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%84%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%A8%D8%AE%D8%AA%DB%8C/

من که سهلم درگیره قلبم بی تو اینجا میمیره قلبم
من که سهلم خوشبختی آرزوشه با تو باشه درگیره قلبم با تو معنی میگیره لفظ عاشق
مگه آدم تا چه حد میتونه دیوونه باشه خوبه با هم بمونیم دلامون تو دل هم جا شه
من به خاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو خوبم باشی نمیخوام به هیچکسی بدی جامو
من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم نمیتونم بمونم با کسی میمیره قلبم

دانلود آهنگ علی لهراسبی خوشبختی

با تو آروم شد تموم زندگیم با تو جون میگیره حس بچگیم
من دلم کنار تو آدم شده چون یکی مثل تو همراهم شده
من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو خوبم باشی نمیخوام به هیچکسی بدی جامو
من بخاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم نمیتونم بمونم با کسی میمیره قلبم
من به خاطرت نمیتونم بمونم با کسی میمیره قلبم
من به خاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو خوبم باشی نمیخوام به هیچکسی بدی جامو
من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم نمیتونم بمونم با کسی میمیره قلبم
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

با تو آروم شد تموم زندگیم با تو جون میگیره حس بچگیم علی لهراسبی

 

 

پخش آنلاین







برچسب ها دانلود اهنگ به خاطرت دانلود اهنگ من به خاطرت دانلود اهنگ من به خاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو اهنگ من به خاطرت عاقل شدم نباشی میگیره قلبم دانلود اهنگ من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یه دندگیامو دانلود اهنگ مرز خوشبختی علی لهراسبی دانلود اهنگ خوشبختی از علی لهراسبی اهنگ من بخاطرت کنار گذاشتم تموم زندگیمو دانلود اهنگ نباشی میگیره قلبم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو