loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ گناه چشمات مال من بردار برو,    دانلود اهنگ بردار برو بردار برو,    دانلود اهنگ از حادثه چیزی نگو همدست جاده ها شدی,    دان

حسین بازدید : 677 شنبه 02 فروردین 1399


,    دانلود اهنگ گناه چشمات مال من بردار برو
,    دانلود اهنگ بردار برو بردار برو
,    دانلود اهنگ از حادثه چیزی نگو همدست جاده ها شدی
,    دانلود اهنگ از حادثه چیزی نگو همدست جاده ها شدی رویای خیس ذهن من
,    دانلود اهنگ از حادثه چیزی نگو همدست جاده ها شدی با گیتار
,    دانلود اهنگ
,   

متن آهنگ آرزوی محال از محمد کلانی

نگاهت میکنم میشم خرابتر از خراب
نگاهت میکنم میشم پر من از محال

دچارت شدمو نیست هیچ راه چاره ای
شکستمو شدن همه آرزوهام نقش بر آب

ندارم من دیگه طاقت چشمای تورو
چشاتو از چشای من بردار و برو

یه حالتی تویه نگاهت هست
قلبم میخواد که پیش چشمات بمیرم میخوامت تورو

به جز تو من ندارم هیچ رویایی دیگه
تو نیستی من ندارم هیچ دنیایی دیگه

کاش بمیرم ای آرزوی محال من
Kash Bemiram Ey Arezooye Mahale Man

وقتی که تو نمیشی هیچ وقت مال من
Vaghti Ke To Nemishi Hichvaght Male Man

به جز تو من ندارم هیچ رویایی دیگه
تو نیستی من ندارم هیچ دنیایی دیگه

کاش بمیرم ای آرزوی محال من
Kash Bemiram Ey Arezooye Mahale Man

وقتی که تو نمیشی هیچ وقت مال من
Vaghti Ke To Nemishi Hichvaght Male Man

ترانه آهنگ آرزوی محال از محمد کلانی

آرزو تا ابد یک لحظه نگاته
اون چشاته اون چشاته

خزونه حال من و تنها راه نجات
عطر بهاریه نفسهاته

به جز تو من ندارم هیچ رویایی دیگه
تو نیستی من ندارم هیچ دنیایی دیگه

کاش بمیرم ای آرزوی محال من
Kash Bemiram Ey Arezooye Mahale Man

وقتی که تو نمیشی هیچ وقت مال من
Vaghti Ke To Nemishi Hichvaght Male Man

به جز تو من ندارم هیچ رویایی دیگه
تو نیستی من ندارم هیچ دنیایی دیگه

کاش بمیرم ای آرزوی محال من
Kash Bemiram Ey Arezooye Mahale Man

وقتی که تو نمیشی هیچ وقت مال من
Vaghti Ke To Nemishi Hichvaght Male Man

به جز تو من ندارم هیچ رویایی دیگه
تو نیستی من ندارم هیچ دنیایی دیگه

کاش بمیرم ای آرزوی محال من
Kash Bemiram Ey Arezooye Mahale Man

وقتی که تو نمیشی هیچ وقت مال من
Vaghti Ke To Nemishi Hichvaght Male Man

به جز تو من ندارم هیچ رویایی دیگه
تو نیستی من ندارم هیچ دنیایی دیگه

کاش بمیرم ای آرزوی محال من
Kash Bemiram Ey Arezooye Mahale Man

وقتی که تو نمیشی هیچ وقت مال من
Vaghti Ke To Nemishi Hichvaght Male Man







برچسب ها دانلود اهنگ گناه چشمات مال من بردار برو دانلود اهنگ بردار برو بردار برو دانلود اهنگ از حادثه چیزی نگو همدست جاده ها شدی دانلود اهنگ از حادثه چیزی نگو همدست جاده ها شدی رویای خیس ذهن من دانلود اهنگ از حادثه چیزی نگو همدست جاده ها شدی با گیتار دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو