loading...

آهنگ گلچین

,,متن اهنگ مجنون هوروش بند,دانلود اهنگ هوروش بند عاشقم,هوروش بند مجنون بی لیلی,دانلود آهنگ هوروش باند ماه دلم,هوروش بند جدید,هوروش بند اهای,آهنگ های هوروش بند,بهترین آهنگ های هوروش بند,اهنگ جدید هوروش

حسین بازدید : 16 چهارشنبه 24 مهر 1398







,
,متن اهنگ مجنون هوروش بند
,دانلود اهنگ هوروش بند عاشقم
,هوروش بند مجنون بی لیلی
,دانلود آهنگ هوروش باند ماه دلم
,هوروش بند جدید
,هوروش بند اهای
,آهنگ های هوروش بند
,بهترین آهنگ های هوروش بند
,اهنگ جدید هوروش بند خستم

,

=

https://nex1music.ir/lyrics/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AC%D9%86%D9%88%D9%86/

همه میدونن که من دیوونتم
تو سرم فکر توئه بی طاقتم
هرکی میبینه میگه روانیم
چرا نمی بینی منو
چرا نمی بینی منو
رفتم از دلت عشق من بهت
کم نمیشه من وابستم
هر کجا بری هر چقدر بخوای
دوری شی از دلم باز هستم
همه از دم دیده بودند
ما رو با هم چیده بودند
خاطرات رو باز کنارت
من همون موندم که بودم
نبودی ولی من مثل
پروانه دور تو بودم
نه نبود اصلنم از اولم دل تو
با من نبود ولی موندم
من میام به سمتت هنوزم
من همون آدم دیروزم
رفتم از دلت عشق من بهت
کم نمیشه من وابستم
هر کجا بری هر چقدر بخوای
دوری شی از دلم باز هستم
رفتم از دلت عشق من بهت
کم نمیشه من وابستم
هر کجا بری هر چقدر بخوای
دوری شی از دلم باز هستم







برچسب ها متن اهنگ مجنون هوروش بند دانلود اهنگ هوروش بند عاشقم هوروش بند مجنون بی لیلی دانلود آهنگ هوروش باند ماه دلم هوروش بند جدید هوروش بند اهای آهنگ های هوروش بند بهترین آهنگ های هوروش بند اهنگ جدید هوروش بند خستم =
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو