loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ کاوه آفاق غم بی پایان همراه با دانلود آهنگ کاوه آفاق غم بی پایان Text  Music Kaveh Afagh Ghame Bi Payan  بی یار ترین یار خودم من در بستر شبهای خویشم پروانه ی شمع خودم م

حسین بازدید : 73 سه شنبه 12 تیر 1397

متن آهنگ کاوه آفاق غم بی پایان

همراه با دانلود آهنگ کاوه آفاق غم بی پایان

Text  Music Kaveh Afagh Ghame Bi Payan 

بی یار ترین یار خودم من
در بستر شبهای خویشم
پروانه ی شمع خودم من
آدم حوای خویشم
این غم بی پایان من را
کیست که پایان دهد آخر
این دل بی سامان من را
کیست که سامان دهد آخر

 

این دل پر درد گریان
این شب تا ابد هجران
این سر پوچ پریشان
کیست که درمان دهد آخر

تکست آهنگ کاوه آفاق غم بی پایان

این غم بی پایان من را
کیست که پایان دهد آخر
این دل بی سامان من را
کیست که سامان دهد آخر
این دل پر درد گریان
این شب تا ابد هجران
این سر پوچ پریشان
کیست که درمان دهد آخر

ترانه سرا : کاوه آفاق







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو