loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ محلی زندگی بی تو برام زندگی نیست داداشی,    دانلود اهنگ سلمان بدری زندگی بی تو برام زندگی نیست داداشی,    دانلود اهنگ سلمان بدری داداشی,&n

حسین بازدید : 21 جمعه 19 مهر 1398


,    دانلود اهنگ محلی زندگی بی تو برام زندگی نیست داداشی
,    دانلود اهنگ سلمان بدری زندگی بی تو برام زندگی نیست داداشی
,    دانلود اهنگ سلمان بدری داداشی
,    اهنگ پشت من قرصه به تو رفیق جون جونی داداش
,    دانلود اهنگ ی روزی من بودمو ی رفیق جون جونی
,    دانلوداهنگ یه روزی من بودمو یه رفیق جون جونی
,    دانلود فول البوم سلمان بدری
,    اهنگ جدید سلمان بدری
,    دانلود اهنگ داداشی

upmusics.com

یه روزی من بودمو یه رفیق جون جونی…

♫♬♫

یه روزی من بودمو یه رفیق جون جونی…

♫♬♫

ما با هم پر بودیم از خاطرات پنهونی…

♫♬♫

ما با هم پر بودیم از خاطرات پنهونی…

♫♬♫

همه جا با هم بودیم دست به دست و پشت هم…

♫♬♫

سرامون از هم جدا سورامون تو مشت هم…

♫♬♫

سرامون از هم جدا سورامون تو مشت هم…

♫♬♫

زندگی بی تو برام زندگی نیست داداشی…

♫♬♫

منو تنهایی و غم خیلی سخته نباشی…

♫♬♫

زندگی بی تو برام زندگی نیست داداشی…

♫♬♫

منو تنهایی و غم خیلی سخته نباشی…

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ محلی زندگی بی تو برام زندگی نیست داداشی دانلود اهنگ سلمان بدری زندگی بی تو برام زندگی نیست داداشی دانلود اهنگ سلمان بدری داداشی اهنگ پشت من قرصه به تو رفیق جون جونی داداش دانلود اهنگ ی روزی من بودمو ی رفیق جون جونی دانلوداهنگ یه روزی من بودمو یه رفیق جون جونی دانلود فول البوم سلمان بدری اهنگ جدید سلمان بدری دانلود اهنگ داداشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو