loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ مرز دیوونگی از بهنام بانی و حسام فرحی,    اهنگ مرز دیوونگی بهنام بانی,    دانلود اهنگ مرز دیوونگی از حسام فرحی و بهنام بانی,   

حسین بازدید : 98 دوشنبه 15 مرداد 1397


,    متن اهنگ مرز دیوونگی از بهنام بانی و حسام فرحی
,    اهنگ مرز دیوونگی بهنام بانی
,    دانلود اهنگ مرز دیوونگی از حسام فرحی و بهنام بانی
,    دانلود اهنگ بهنام بانی به نام فصل عاشقی
,    دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بیا اینجا
,    دانلود آهنگ بهنام بانی و حامد برادران
,    دانلود آهنگ ماه من از بهنام بانی
,    اهنگ جدید بهنام بانی بیا اینجا
,    بهنام بانی دیوونه میشم
,   

مرز دیوونگی دانلود آهنگ جدید بهنام بانی و حسام فرحی

Download Music By Behnam Bani & Hessam Farahi Called Marze Divonegi

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی و حسام فرحی به نام مرز دیوونگی با کیفیت بالا

با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک

پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ مرز دیوونگی

 

دانلود آلبوم جدید بهنام بانی به نام مرز دیوونگی ، آلبوم مرز دیوونگی با صدای بهنام بانی + متن آلبوم مرز دیوونگی از بهنام بانی

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ بهنام بانی مرز دیوونگی

 

با خودت نگفتی که بی تو میمیرم

با خودت نگفتی تو غصه اسیرم

میشینم یه گوشه ی تاریک خونه

با یادت تا مرز دیوونگی میرم

واسه اینکه بفهمونی پشیمونی یکم دیره

دیگه کم کم صدای تو داره از خاطرم میره

دارم لج میکنم با تو آره فکر کن که دیوونم

تو که کشتی غرورم رو چی میخوای دیگه از جوونم

نمیمونم کنار تو نمی خوام خاطره هاتو

فقط جای یکی اینجاست یا من باید برم یا تو

نه اون احساس قلبی هست نه اون روح ترک خورده

یه زخم کهنه ام زخمی که از دستت نمک خورده

♫♫♫

واسه اینکه بفهمونی پشیمونی یکم دیره

دیگه کم کم صدای تو داره از خاطرم میره

واسه اینکه بفهمونی پشیمونی یکم دیره

دیگه کم کم صدای تو داره از خاطرم میره

دارم لج میکنم با تو آره فکر کن که دیوونم

تو که کشتی غرورم رو چی میخوای دیگه از جوونم

نمیمونم کنار تو نمی خوام خاطره هاتو

فقط جای یکی اینجاست یا من باید برم یا تو

نه اون احساس قلبی هست نه اون روح ترک خورده

یه زخم کهنه ام زخمی که از دستت نمک خورده

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://nicmusic.net/1396/04/marze-divonegi/







برچسب ها متن اهنگ مرز دیوونگی از بهنام بانی و حسام فرحی اهنگ مرز دیوونگی بهنام بانی دانلود اهنگ مرز دیوونگی از حسام فرحی و بهنام بانی دانلود اهنگ بهنام بانی به نام فصل عاشقی دانلود آهنگ جدید بهنام بانی بیا اینجا دانلود آهنگ بهنام بانی و حامد برادران دانلود آهنگ ماه من از بهنام بانی اهنگ جدید بهنام بانی بیا اینجا بهنام بانی دیوونه میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو