loading...

آهنگ گلچین

عادت کردم من به این روزهای سخت به این چشم های تر که میباره یه بند مال هم بودیم تو پایم بودی ♫♫ دیگه نیستی تو منم شبا پی دست تو میگردم بگو کجاست الان تو دست کیه منم تو اتاق شبا تنهام اخه بدی برام خوبه

حسین بازدید : 37 یکشنبه 14 مهر 1398

عادت کردم من به این روزهای سخت
به این چشم های تر
که میباره یه بند
مال هم بودیم تو پایم بودی

♫♫
دیگه نیستی تو منم شبا پی دست تو میگردم
بگو کجاست الان تو دست کیه
منم تو اتاق شبا تنهام اخه بدی برام
خوبه نبود توی رسم تو خیلی شاکیم از دست تو
نبودم سهم تو پس میگیرمت ازت قلبم رو

دنیا بدی برام

خوبه نبود توی رسم تو خیلی شاکیم از دست تو
نبودم سهم تو پس میگیرم ازت قلبم رو
باور کردم من همه دروغات رو
تو گفتی به من کسی نمیگیری جامو

mokhtalefmusic.com

♫♫
ولی پر کردی جای من
از من رد میشی بدون سلام
وانمود میکنی که اصلا ندیدی منودیگه نیستی تو منم شبا پی دست تو میگردم
بگو کجاست الان تو دست کیه
منم تو اتاق شبا تنهام اخه بدی برام

♫♫
خوبه نبود توی رسم تو خیلی شاکیم از دست تو
نبودم سهم تو پس میگیرمت ازت قلبم رو
خوبه نبود توی رسم تو خیلی شاکیم از دست تو
نبودم سهم تو پس میگیرم ازت قلبم رو

 







برچسب ها دانلود اهنگ دنیا برام بدی دانلود اهنگ بدی برام از دنیا دادرسان موزیک ویدیو بدی برام از دنیا متن اهنگ بدی برام از دنیا دانلود موزیک ویدیو دنیا بدی برام دانلود اهنگ دنیا مغرور دانلود آهنگ های دنیا دادرسان دانلود آهنگ دنیا دادرسان دانلود اهنگ اخه بدی برام از دنیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو