loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ مدیونم نکن مسافر من,    دانلود اهنگ علی تکتا بارون,    دانلود آلبوم علی تکتا سالی به سالی,    اهنگ های قدیمی علی تکتا, 

حسین بازدید : 25 دوشنبه 15 مهر 1398



,    دانلود اهنگ مدیونم نکن مسافر من
,    دانلود اهنگ علی تکتا بارون
,    دانلود آلبوم علی تکتا سالی به سالی
,    اهنگ های قدیمی علی تکتا
,    دانلود اهنگ علی تکتا حالا شد با لینک مستقیم
,    فول آلبوم علی تکتا
,    سایت علی زیبایی

,   

 

https://msbmusic.ir/%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%AA%DA%A9%D8%AA%D8%A7-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%86%D9%85-%D9%86%DA%A9%D9%86/

 

 

منو ببخش اگه ساده گذشتم از کنار تو
mano bebakhsh age sade gozashtam az kenare to
طعنه زدم به چشمای وفادار تو
منو ببخش که بی تابه یه قلبه دیگه ایی بودم
ولی نشد دلم یکبار هوادار تو هوادار تو

مدیونم نکن مسافر من
madiyounam nakon mosafere man
تنها نرو، به خاطر من
عشق من نشو تو دربه درم
تنها تویی تو همسفرم

مدیونم نکن مسافر من
madiyounam nakon mosafere man
تنها نرو به خاطر من
عشق من نشو تو دربه درم
تنها تویی تو همسفرم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ مدیونم نکن از علی تکتا

♫♫♫♫♫♫

منو ببخش اگه ساده گذشتم از کنار تو
mano bebakhsh age sade gozashtam az kenare to
طعنه زدم به چشمای وفادار تو
منو ببخش که بی تابه یه قلبه دیگه ایی بودم
ولی نشد دلم یکبار هوادار تو هوادار تو

مدیونم نکن مسافر من
madiyounam nakon mosafere man
تنها نرو به خاطر من
عشق من نشو تو دربه درم
تنها تویی تو همسفرم

مدیونم نکن مسافر من
madiyounam nakon mosafere man
تنها نرو به خاطر من
عشق من، نشو تو دربه درم
تنها تویی تو همسفرم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ مدیونم نکن مسافر من دانلود اهنگ علی تکتا بارون دانلود آلبوم علی تکتا سالی به سالی اهنگ های قدیمی علی تکتا دانلود اهنگ علی تکتا حالا شد با لینک مستقیم فول آلبوم علی تکتا سایت علی زیبایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو