loading...

آهنگ گلچین

هرچی دلت میخواد بگو بگو دیوونگیه اما خدا خوب میدونه عشق تو زندگیه دوست دارم من دوست دارم دوست دارم دوست دارم من من نمیگذرم ازت بیخیالت نمیشم از تو و خواستن تو نه نه دست نمیکشم    دوس

حسین بازدید : 49 دوشنبه 01 مهر 1398

هرچی دلت میخواد بگو

بگو دیوونگیه اما خدا خوب میدونه

عشق تو زندگیه

دوست دارم من

دوست دارم دوست دارم دوست دارم من

من نمیگذرم ازت بیخیالت نمیشم

از تو و خواستن تو نه نه دست نمیکشم

 

 

دوست دارم من

دوست دارم دوست دارم دوست دارم من

دوست دارم مثل جون

دوست دارم مثل نفس

هزار دفعه بهت میگم دنیا بی تو میشه قفس

دوست دارم همینو بس دوست دارم همینو بس

دوست دارم مثل جون

دوست دارم مثل نفس

هزار دفعه بهت میگم دنیا بی تو میشه قفس

دوست دارم همینو بس دوست دارم همینو بس

من تو مسیر عاشقی یه قدم پس نکشم

فکر نکن از خواستن تو لحظه ای دست میکشم

دوست دارم من

دوست دارم دوست دارم دوست دارم من

چشمه احساس توام تو بهار و بارونی

از تب عشق و عاشقی نگو هیچ نمیدونی

دوست دارم من

دوست دارم دوست دارم دوست دارم من

دوست دارم مثل جون

دوست دارم مثل نفس

هزار دفعه بهت میگم دنیا بی تو میشه قفس

دوست دارم همینو بس دوست دارم همینو بس


دانلود آهنگ جدید سعید شایسته به نام دوست دارم از لینک مستقیم

Saeed Shaesth – Doost Daram

 

http://www.teh-dl.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ من که نمیگذرم ازت بیخیالت نمیشم اهنگ دوست دارم قد نفس دانلود اهنگ دوست دارم مثل نفس سعید شایسته دانلود آهنگ هرچی دلت میخواد بگو بگو دیوونگیه دانلود موزیک ویدیو سعید شایسته دوست دارم اگه میگم دوست دارم از سعید شایسته دنیا بی تو میشه قفس دانلود آهنگ جدید سعید شایسته عزیز دلم سعید شایسته عشق من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو