loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید باز کنار تو قدم میزنمو,دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول باز کنار تو قدم میزنمو ,باز کنار تو قدم میزنمو,دانلود آهنگ باز کنار تو قدم میزنمو با کیفیت 320,دانل

حسین بازدید : 61 شنبه 18 اسفند 1397

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید باز کنار تو قدم میزنمو,دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول باز کنار تو قدم میزنمو ,باز کنار تو قدم میزنمو,دانلود آهنگ باز کنار تو قدم میزنمو با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام باز کنار تو قدم میزنمو,کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز کنار تو قدم میزنمو ,متن آهنگ باز کنار تو قدم میزنمو ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

متن آهنگ جدید عماد و رضا اسفندیاری فقط لب تر کن

باز کنار تو قدم میزنمو تا نگاهم میکنی هول میشم
من صبورم اما پیش چشمات تو یه لحظه بی تحمل میشم

قلبم از کار میفته وقتی با یه لبخند بهم جون میدی
منو از خودت میگیریو باز تو یه لحظه باز بهم پس میدی
وقتی نفس میکشمو عطر تو دورو ورمه واسه نفس کشیدنم هرچی هوا هست کممه

من به هرچی که تو این دنیا هست پشت کردم که پشتم باشی
تو بگو بمیر من جون میدم لب تر کن تو مشتت باشم
فقط منم دوست دارم عاشقتم

شعر آهنگ جدید عماد و رضا اسفندیاری فقط لب تر کن

قلبم از کار میفته وقتی با یه لبخند بهم جون میدی
منو از خودت میگیریو باز تو یه لحظه باز بهم پس میدی
وقتی نفس میکشمو عطر تو دورو ورمه واسه نفس کشیدنم هرچی هوا هست کممه

من به هرچی که تو این دنیا هست پشت کردم که پشتم باشی
تو بگو بمیر من جون میدم لب تر کن تو مشتت باشم
فقط منم دوست دارم عاشقتم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 http://www.jenabmusic.com/17158/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%81.html







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ جدید باز کنار تو قدم میزنمو دانلود آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول باز کنار تو قدم میزنمو باز کنار تو قدم میزنمو دانلود آهنگ باز کنار تو قدم میزنمو با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام باز کنار تو قدم میزنمو کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز کنار تو قدم میزنمو متن آهنگ باز کنار تو قدم میزنمو دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو