loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ دستشو بگیر بیخیال من فتاح فتحی,    دانلود آهنگ ای دلم بسوز از فتاح فتحی,    متن اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز, &nb

حسین بازدید : 81 یکشنبه 31 شهریور 1398


,   
,    دانلود اهنگ دستشو بگیر بیخیال من فتاح فتحی
,    دانلود آهنگ ای دلم بسوز از فتاح فتحی
,    متن اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز
,    دانلود اهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل
,    اهنگ بسوز ای دل بساز ای دل
,    آهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل
,    اخ دلم بسوز دوسش دارمو میخوامش هنوز
,    اکورد اهنگ ای دلم بسوز
,    دانلود اهنگ دل من بسوز بساز اینه رسم روزگار

,   

 

دستشو بگیر بیخیال من خوشبحال اون بد بحال من
دوری از چشمات واسه دو روز زندگیم سوخت ای دلم بسوز
ای دلم بسوز اخ دلم بسوز دوستش دارم و میخوامش هنوز
من هنوز دلم پیش چشماشه نمیخوام دیگه با کسی باشه
ای دلم بسوز اخ دلم بسوز اون عزیزم میخوامش هنوز
هر دفعه هی دعا میکنم حرف تو از کسی نشنوم
اما باز تو هی تکرار میشی باز میبینم دیونتم
سردم از خوشی خالیم تو بد حال احوالیم
دستت و تو دستاش بگیر اون نگات ازش پس بگیر

 

http://sakhamusic.ir/music-video-by-fattah-fathi-called-ay-delam-besouz/

 

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط







برچسب ها دانلود اهنگ دستشو بگیر بیخیال من فتاح فتحی دانلود آهنگ ای دلم بسوز از فتاح فتحی متن اهنگ ای دلم بسوز اخ دلم بسوز دانلود اهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل اهنگ بسوز ای دل بساز ای دل آهنگ بسوز ای دل بسوز ای دل اخ دلم بسوز دوسش دارمو میخوامش هنوز اکورد اهنگ ای دلم بسوز دانلود اهنگ دل من بسوز بساز اینه رسم روزگار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو