loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ تو به میخونه نرو عزیز من,    دانلود اهنگ تو به میخونه نرو,    متن آهنگ تو به میخونه نرو عزیز من,    دانلود آهنگ شاخه نبات م

حسین بازدید : 463 یکشنبه 24 تیر 1397



,    دانلود آهنگ تو به میخونه نرو عزیز من
,    دانلود اهنگ تو به میخونه نرو
,    متن آهنگ تو به میخونه نرو عزیز من
,    دانلود آهنگ شاخه نبات مهستی با لینک مستقیم
,    شاخه نبات مهستی mp3
,    تو به میخونه نرو مهستی
,    دانلود رایگان شاخه نبات مهستی
,    دانلوداهنگ مهستی توبه میخونه نرو
,    متن آهنگ بگو در شبای تو چی میگذره
,   

http://behtaraneh.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%DA%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88/

 

متن آهنگ بگو در شبای تو چی میگذره بی من از شبای تو کی میگذره

بگو در شبای تو چی میگذره بی من از شبای تو کی میگذره
بی تو عمرم مثل آهنگ سکوت توی لحظه های خالی میگذره
تو به می خونه نرو عزیز من من تو دستای تو پیمونه میشم
با همه مستی و آشفتگیم من برای تو یه می خونه میشم

بگو در شبای تو چی میگذره بی من از شبای تو کی میگذره
دیگه من با تو غریبه نیستم نفسات محرم دستای منه
میدونم که آشناتر شده ای با هموم من که تو من داد میزنه
تو به می خونه نرو عزیز من من برات قصه مستا رو میگم
مثل رقاصای معبدا میشم سر عشق بت پرستا رو میگم
بگو در شبای تو چی میگذره بی من از شبای تو کی میگذره

==» تکست اهنگ شاخه نبات از سایت بهترانه «==

من همون شاخه نباتم به خدا توی چشمام منه تن ناز و ببین
تو سکوتم که به عرفان میرسه غزل خواجه شیراز و ببین
تو به می خونه نرو عزیز من من برات باده میشم جام میشم
نوبت بهشتی روباییات ساقی بزم های خیام میشم
بگو در شبای تو چی میگذره بی من از شبای تو کی میگذره

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ تو به میخونه نرو عزیز من دانلود اهنگ تو به میخونه نرو متن آهنگ تو به میخونه نرو عزیز من دانلود آهنگ شاخه نبات مهستی با لینک مستقیم شاخه نبات مهستی mp3 تو به میخونه نرو مهستی دانلود رایگان شاخه نبات مهستی دانلوداهنگ مهستی توبه میخونه نرو متن آهنگ بگو در شبای تو چی میگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو