loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ گفتی تا فرداها پیش تو میمونم,    دانلود اهنگ تو رفتی از سهراب اسدی با لینک مستقیم,    دانلوداهنگ سهراب اسدی تو رفتی از دنیای من, &nbs

حسین بازدید : 49 جمعه 29 شهریور 1398


,    دانلود اهنگ گفتی تا فرداها پیش تو میمونم
,    دانلود اهنگ تو رفتی از سهراب اسدی با لینک مستقیم
,    دانلوداهنگ سهراب اسدی تو رفتی از دنیای من
,    دانلود اهنگ سهراب اسدی زندگیمو
,    کلیپ سهراب اسدی تو رفتی
,    دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی دروغ
,    تورفتی ازدنیای من
,    دانلود آهنگ واست میمیرم سهراب اسدی
,    سهراب پاکزاد تو رفتی

,   

 

تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من

زندگی واسم حروم هیچکی نکرد دل و آروم

آرزو بر دل شدم بیخیالت هم شدم

هر جایی و بی آبرو هم آغوش هر کس شدم

زندگیم و پس بده آبروم و پس بده

نه نمیتونی گلم گفتم که از دستم نده

من ضعیف بی دست و پا میون این گرگ و آدما

بی دفاع و بی سفر واگذارت به خدا

دستت و گذاشتی تو دستام

گفتی تا فرداها پیش تو میمونم

سرت و گذاشتی رو شونم

گفتی بات میمونم چی شد چی شد

*******************************

میبینم اون روزی که تو برگردی با یک کوه غم

زندگی واست حروم افتاده ای به پای من

تو پشیمونی ولی از سنگ اون موقع دلم

خیره به من ذل میزنی با فریادم بهت میگم

زندگیم و پس بده آبروم و پس بده

نه نمیتونی گلم گفتم که از دستم نده

من ضعیف بی دست و پا میون این گرگ و آدما

بی دفاع و بی سفر واگذارت به خدا

دستت و گذاشتی تو دستام

گفتی تا فرداها پیش تو میمونم

سرت و گذاشتی رو شونم

گفتی بات میمونم چی شد چی شد

 

https://www.myahanghaa.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ گفتی تا فرداها پیش تو میمونم دانلود اهنگ تو رفتی از سهراب اسدی با لینک مستقیم دانلوداهنگ سهراب اسدی تو رفتی از دنیای من دانلود اهنگ سهراب اسدی زندگیمو کلیپ سهراب اسدی تو رفتی دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی دروغ تورفتی ازدنیای من دانلود آهنگ واست میمیرم سهراب اسدی سهراب پاکزاد تو رفتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو