loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ دلمو میبری علیرضا دانشوران Lyrics Music Alireza Daneshvaran Delamo Mibari ترانه و شعر آهنگ دلمو میبری علیرضا دانشوران دلمو میبری تو با این دلبری میبری هوش و حواس از سر من هر وَری دل

حسین بازدید : 0 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ دلمو میبری علیرضا دانشوران

Lyrics Music Alireza Daneshvaran Delamo Mibari

متن آهنگ دلمو میبری علیرضا دانشوران

ترانه و شعر آهنگ دلمو میبری علیرضا دانشوران

دلمو میبری تو با این دلبری
میبری هوش و حواس از سر من هر وَری

دل و دلدار منی جان منی ای جان
آخ که من عاشق لبخند توام جان جان

میزنی میبری دلو با خودت نمیگی میگفت هست رفت
اونی که میگفت عاشقته دیگه از دست رفت
تو ببین چیکار کردی با دل میگن از قصد رفت

میزنی میبری دلو با خودت نمیگی میگفت هست رفت
اونی که میگفت عاشقته دیگه از دست رفت
تو ببین چیکار کردی با دل میگن از قصد رفت

تکست آهنگ دلمو میبری علیرضا دانشوران

نری از وجودم شدی همه تارو پودم
میدونی دست توئه همه ی بود و نبودم

به تو دل بستم از همه من خستم
خودتم خوب میدونی عاشق تو هستم

زدی بردی دلمو پای دلت گیره
هیچ کسی توو قلب من جاتو نمیگیره

تا نگاهم میکنی دلم برات میره
تو که میدونی چقد عاشق چشماتم

بگو میمونی باهام همیشه باهاتم
نکنه تنهام بزاری بگو همراتم

میزنی میبری دلو با خودت نمیگی میگفت هست رفت
اونی که میگفت عاشقته دیگه از دست رفت
تو ببین چیکار کردی با دل میگن از قصد رفت

میزنی میبری دلو با خودت نمیگی میگفت هست رفت
اونی که میگفت عاشقته دیگه از دست رفت
تو ببین چیکار کردی با دل میگن از قصد رفت

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو