loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ جدید میخوام برم کوه شکار آهو,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو تفنگ من کو,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو از شهاب عباسی,&nbs

حسین بازدید : 23 دوشنبه 25 شهریور 1398


,    دانلود آهنگ جدید میخوام برم کوه شکار آهو
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو تفنگ من کو
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو از شهاب عباسی
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو سیما بینا
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو از حسین عامری
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو با صدای میترا
,    میخوام برم کوه شکار آهو سولماز
,    اهنگ بندری میخوام برم کوه شکار اهو
,    دانلود اهنگ بندری میخوام برم کوه شکار اهو

 

 

https://mokhtalefmusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%88%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%87%D9%88/

متن آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو

میخوام برم کوه شکار آهو تفنگ من کو عزیزم تفنگ من کو
بالای بومی کفتر پرونی بالای بومی کفتر پرونی
شستت بنازم عزیزم خوب می پرونی

♫♫♫♫♫
روی چو ماهت تیر نگاهت برده دل از من عزیزم چشم سیاهت
برده دل از من عزیزم چشم سیاهت
بالای پشتی عاشق رو کشتی بالای پشتی عاشق رو

♫♫♫♫♫ کشتی
با خون عاشق عزیزم نامه نوشتی

♫♫♫♫♫
هر دم بگردم درّه به درّه مانند آهو عزیزم گم کرده گله
مانند آهو عزیزم گم کرده گله

♫♫♫♫♫

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید میخوام برم کوه شکار آهو دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو تفنگ من کو دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو از شهاب عباسی دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو سیما بینا دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو از حسین عامری دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو با صدای میترا میخوام برم کوه شکار آهو سولماز اهنگ بندری میخوام برم کوه شکار اهو دانلود اهنگ بندری میخوام برم کوه شکار اهو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو