loading...

آهنگ گلچین

  صدای پای یار مهربان از ره می آیدسر آید غصه ی هجران یاران مهدی آیدخدا داند که من جز آن صنم یاری ندارمبه غیر از انتظار وصل او کاری ندارمخدایا پرده بگشا ناز راز اندازه داردبیا ای دلنواز من که ناز

حسین بازدید : 535 چهارشنبه 13 شهریور 1398

 



صدای پای یار مهربان از ره می آید

سر آید غصه ی هجران یاران مهدی آید

خدا داند که من جز آن صنم یاری ندارم

به غیر از انتظار وصل او کاری ندارم

خدایا پرده بگشا ناز راز اندازه دارد

بیا ای دلنواز من که ناز اندازه دارد

 

سرآمد عمر من آن دلبر رعنا نیامد

دل مجنون زغم ویرانه شد لیلا نیامد

میگن یک خال زیبا بر رخ آن نازنینه

کی آید چشم من آن خال زیبا را ببینه

به دنبالش بیابون در بیابون در نوردم

خدا داند که من مجنون دل صحرا نوردم

دل من هر نفس در عشق او جان می سپارد

مپندارد کسی لیلای من مجنون ندارد

خوش آن روزی که آن رخسار زیبا را ببینم

ز فردوس نگاه دل فریبش گل بچینم

الا ای راز هستی ناز هستی کی می آیی

دل ما را ز هجرانت شکستی کی می آیی

مرا چشمی است خون افشان زدست آن کمان ابرو

جهان پر فتنه خواه شد زدست آن کمان ابرو

غلام چشم عباسم که در خواب خوش مستی

نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو

هلالی شد تنم زین غم که با طغرای ابرویش

که باشد مه که بنماید ز طاق اسمان ابرو

الا ای راز هستی ناز هستی کی می آیی

دل ما را ز هجرانت شکستی کی می آیی

رقیبان غافل و ما را از آن چشم و جبین هر دم

هزاران گونه پیغام است وحاجت در میان ابرو

دگر حور و پری را کس نگوید با چنین حسنی

که این را اینچنین چشم است و آن را آنچنان ابرو

تو کافر دل نمی بندی نقاب زلف و می ترسم

که محرابم بگرداند خم آن دل ستان ابرو

 

tarafdari.com

دانلود







برچسب ها دانلود صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم مداحی دانلود مداحی خوشکل صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم دانلود صوتی صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم دانلود مداحی دانلود صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم دانلود مداحی صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم متن مداحی صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم شعر نوحه صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم متن صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم شعر مداحی صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم دانلود مداحی صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم mp3 دانلود مداحی صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم صوتی دانلود سینه زنی صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم دانلود نوحه صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم دانلود نوحه دانلود مداحی زیبا صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم متن نوحه صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم کد آهنگ پیشواز صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم همراه اول دانلود مداحی صوتی صدای پای یار مهربان از ره می آید جواد مقدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو