loading...

آهنگ گلچین

وقتی به تو فکر میکنم از همه دل سرد میشم تنهام توی خیابونام از تو دارم سر میشم هیچکس به جز خیال تو با من قدم نمیزنه حس میکنم کنارمی هنوز سرت رو شونمه   اینجا روزا بدونه تو شکل همه هیچکی نمی

حسین بازدید : 41 سه شنبه 05 شهریور 1398

وقتی به تو فکر میکنم از همه دل سرد میشم

تنهام توی خیابونام از تو دارم سر میشم

هیچکس به جز خیال تو با من قدم نمیزنه

حس میکنم کنارمی هنوز سرت رو شونمه

 

اینجا روزا بدونه تو شکل همه هیچکی نمیدونه دنیام جهنمه

احساس تو به من یه حس مبهمه بی تو مرگ من مسلمه

نمیتونم راحت باهات حرف بزنم همیشه از تو با همه حرف میزنم

حس تو تنها سوالمه بی تو مرگ من مسلمه

لحظه به لحظه ی بودن با تو رو دوره کردم من خدا رم خسته کردم

تنها نشستم و عکساتو  غرق گریه کردم دیگه رو به مرگم

بگو برمیگردم...

text-ahang.rozblog.com

شبا با گریه میخوابم به بالش مشت میکوبم

 نمیدونی چقدر سخته که مجبورم بگم خوبم

هزار سال بگذره بازم تنم بوی تو رو میده

دروغه هیچ کسی هرگز...

 

اینجا روزا بدونه تو شکل همه هیچکی نمیدونه دنیام جهنمه

احساس تو به من یه حس مبهمه بی تو مرگ من مسلمه

نمیتونم راحت باهات حرف بزنم همیشه از تو با همه حرف میزنم

حس تو تنها سوالمه بی تو مرگ من مسلمه

لحظه به لحظه ی بودن با تو رو دوره کردم من خدا رم خسته کردم

تنها نشستم و عکساتو  غرق گریه کردم دیگه رو به مرگم

بگو برمیگردم...

لحظه به لحظه ی بودن با تو رو دوره کردم....

تنها نشستم و عکساتو  غرق گریه کردم....

لحظه به لحظه ی بودن با تو رو دوره کردم من خدا رم خسته کردم

تنها نشستم و عکساتو  غرق گریه کردم دیگه رو به مرگم

بگو برمیگردم...

 

 

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو